SARE członkiem SMB

SARE, pierwsza polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu, została przyjęta w poczet członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Aktywny udział w pracach organizacji pomoże firmie w dalszym rozwoju systemu SARE i dostosowywaniu oferty do zmieniających się trendów.

– Uczestnicząc w pracach Stowarzyszenia, chcemy reprezentować naszych Klientów i dbać o standardy wspierające ich w prowadzeniu działań z zakresu marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem poczty elektronicznej – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.

Przystąpienie SARE do SMB jest kolejnym krokiem w rozwoju firmy i wyrazem jej odpowiedzialności za kształtowanie rynku poprzez edukację. Członkowie organizacji mają dostęp do cennych publikacji, badań, raportów tworzonych i udostępnianych przez firmy aktywnie działające w branży i SMB. SARE ma wnieść do Stowarzyszenia wiedzę na temat mechanizmów marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem poczty elektronicznej.

– Przedstawiciele firmy SARE już od kilku miesięcy uczestniczą w pracach SMB. Przystąpienie tej firmy do Stowarzyszenia było więc naturalną konsekwencją jej aktywności w naszym środowisku – powiedział Piotr Pokrzywa, Dyrektor Generalny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Firma SARE uczestniczyć będzie w pracach grupy roboczej SMB Interactive, stworzonej przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w celu promowania mediów interaktywnych, edukacji rynku marketingu na ich temat oraz tworzenia standardów w branży. W grupie udzielają się firmy specjalizujące się w e-marketingu i mobile marketingu.

Celem SMB, działającego aktywnie od jedenastu lat, jest wspieranie rozwoju marketingu bezpośredniego w Polsce. Stowarzyszenie prowadzi działalność edukacyjną, wydawniczą, bierze udział w pracach legislacyjnych nad aktami prawnymi mającymi zastosowanie do marketingu bezpośredniego. Prowadzi także coroczny konkurs ’Boomerang’ oceniający najciekawsze kampanie marketingu bezpośredniego.

SARE to pierwsza polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu. Dostarcza narzędzie umożliwiające samodzielne stworzenie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. System ten wykorzystywany jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych i informacyjnych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich.

http://www.sare.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top