Z początkiem roku MTV Networks Polska rozpoczyna współpracę z SARE. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania e-mail marketingowe, wdrożenie rozwiązań technologicznych, optymalizację i wysyłki newsletterów, przygotowywanie raportów, szkolenia oraz obsługę baz adresowych stacji telewizyjnych z portfolio grupy – MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska oraz portalu wideo switch2one.
Działania e-mail marketingowe obejmą w pierwszym rzędzie projekt switch2one.tv, na którym można znaleźć programy znane z oferty stacji telewizyjnych MTVNP oraz ponad 8000 teledysków. SARE wspomaga komunikację w konkursach, informuje o nowościach pojawiających w serwisie oraz zapewnia kontakt z członkami społeczności, zgromadzonej wokół strony www.s2o.tv. W sumie jest to kilkaset tysięcy odbiorców.
„Zależało nam na współpracy z doświadczonym partnerem, który zna się na e-mail marketingu i posiada odpowiednie zaplecze technologiczne. Rozwiązania, którymi dysponuje SARE są – w mojej ocenie – bezkonkurencyjne” – powiedział Dariusz Bednarczyk, switch2one Project Manager. „Istotne znaczenie miała też dla nas wiedza ludzi, z którymi przyjdzie nam współpracować oraz poziom obsługi klienta.” – dodał Bednarczyk.
„Cieszy nas współpraca przy bardziej rozbudowanych projektach, które wykorzystują w pełni potencjał naszych rozwiązań i wiedzę” – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. „Najbardziej miło jest mi jednak, gdy ludzie, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować już wcześniej angażują nas w kolejne projekty. To potwierdza ich zadowolenie z poziomu świadczonych przez nas usług.” – dodaje Dębowski.
Umowa o współpracy pomiędzy SARE a MTV Networks Polska została podpisana na czas nieokreślony.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.