Samsung Electronics Polska i Agora S.A. stworzyły polskojęzyczny widget do odtwarzania treści online bezpośrednio na ekranie telewizora. Dzięki nowej aplikacji zawartość wybranych serwisów należących do Agory będzie dostępna bezpośrednio na ekranach multimedialnych telewizorów marki Samsung.
Agora jest dostawcą treści online dla multimedialnych telewizorów marki Samsung. Jej widget będzie dostępny w najnowszych modelach Samsung LED TV serii B7000 i wyższych oraz w telewizorach LCD i plazmowych, serie B650 i wyższe. Dzięki funkcji bezpośredniego i odpowiednio sprofilowanego dostępu do sieci użytkownicy telewizorów marki Samsung będą mogli śledzić szereg najnowszych informacji pochodzących m.in. z: Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Sport.pl, a także z serwisów rozrywkowych i lokalnych należących do Grupy Gazeta.pl. Wszystkie informacje będą wyświetlane bezpośrednio na ekranie telewizora, bez konieczności wykorzystywania komputera.
Cieszymy się, że wraz z Agorą możemy wyznaczać nowe standardy w zakresie udostępniania użytkownikom multimediów online. Internet jest obecnie jednym z najważniejszych źródeł informacji oraz rozrywki. Jesteśmy przekonani, że telewizory nowej generacji, dzięki dostępowi do sieci, będą odgrywały główną rolę w domowych systemach multimedialnych. Planujemy dalszy rozwój usług Internet@TV, tak aby dostarczać użytkownikom najciekawszych, sprofilowanych treści z wybranych portali online, bez konieczności używania komputera. – mówi Marcin Bołbot, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu CE, Samsung Electronics Polska.
Dzięki współpracy z firmą Samsung docieramy do kolejnej grupy odbiorców – użytkowników multimedialnych telewizorów, którym umożliwiamy korzystanie z najnowszych i najciekawszych treści pochodzących z naszych serwisów. Cieszy nas zaufanie i pozycja partnera jednego z największych na świecie producentów zaawansowanych urządzeń RTV. – mówi Robert Stalmach, Dyrektor ds. Treści i Usług Mobilnych w segmencie Internet Agory.
W początkowej fazie projektu, polskojęzyczny widget będzie dostępny do końca listopada br. Oprócz aplikacji Agory, użytkownicy telewizorów marki Samsung mogą korzystać także z widgetów umożliwiających dostęp do treści serwisów YouTube, AccuWeather oraz USA Today.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.