Wawel S.A. przed świętami przygotował amatorom czekolady ciekawą propozycję. Już od Mikołajek interaktywny serwis e-commerce www.wawel-sklep.com.pl podsuwa swoim klientom pomysł na prawdziwie oryginalną niespodziankę dla bliskiej osoby. Poprzez Internet w prosty sposób można zamówić atrakcyjnie zapakowany słodki prezent.
Wyroby Wawelu w wiklinowym koszu wyglądają imponująco i są dostępne w 7 różnych kompozycjach o kusząco brzmiących nazwach: „cudowne marzenie”, „oczarowanie”, „słodka tajemnica”, „niebiańska rozkosz”, „czekoladowa kraina”, „królewski smak” oraz „podróż sentymentalna”.
Wystarczy jednym kliknięciem wybrać odpowiedni kosz słodyczy, drugim dołączyć liścik z dedykacją, a kurier z niespodzianką zapuka do drzwi obdarowanej osoby w wyznaczonym terminie. Standardowy czas realizacji zamówień to 4 dni.
Wszystkie słodycze dostępne w internetowej ofercie Wawelu umieszczane są w koszu w opakowaniach zbiorczych, zabezpieczających je przed ewentualnymi skutkami transportu.
Oprócz kuszących zestawów łakoci – tym razem już zupełnie bezpłatnie – można wysłać internetową kartkę świąteczną.
Sklep internetowy opiera się na mechanizmie stworzonym przez Polską Platformę Internetową z Krakowa. Akceptowane są dwie metody płatności – karta kredytowa oraz home banking.
Transakcje wykonywane z użyciem karty płatniczej zabezpiecza specjalizująca się w tej dziedzinie, niezależna firma PolCard. Zastosowane techniki informatyczne, oparte na automatycznym kodowaniu wpisywanych przez klienta danych są rozkodowywane bezpośrednio na stronach gwaranta transakcji. Zatem wszystkie wymagane parametry karty płatniczej są znane jedynie jej posiadaczowi i bankowi, który ją wydał.
Interaktywny sklep to już trzeci serwis www, po korporacyjnym wawel.com.pl oraz produktowym danusia.pl, jakie PPI w tym roku wykonała dla Wawel S.A.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.