W styczniu ruszyła nowa promocja Coca-Coli light pod hasłem „Srebrne zauroczenie”. Promocja skierowana jest do aktywnych, dorosłych konsumentów, którzy dbają o swój wygląd. Nowe, promocyjne etykiety, billboardy, materiały POP dla sklepów oraz ogłoszenie do prasy branżowej przygotowała agencja reklamowa Adcon.
Aby wziąć udział w promocji wystarczy znaleźć symbol nagrody pod nakrętką promocyjnego opakowania. Do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród: 2 srebrne samochody Honda CR-V z rocznym ubezpieczeniem, 10 Kart Kredytowych Citibank Visa Silver z 20,000 zł wkładu oraz 10,000 srebrnych parasoli z logo Coca-Coli light. Srebrne Hondy można będzie oglądać przez cały czas trwania promocji na ekspozycjach w hipermarketach.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!