'Srebrne zauroczenie' Coca-Coli light

Opublikowano: 21 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W styczniu ruszyła nowa promocja Coca-Coli light pod hasłem „Srebrne zauroczenie”. Promocja skierowana jest do aktywnych, dorosłych konsumentów, którzy dbają o swój wygląd. Nowe, promocyjne etykiety, billboardy, materiały POP dla sklepów oraz ogłoszenie do prasy branżowej przygotowała agencja reklamowa Adcon.

Aby wziąć udział w promocji wystarczy znaleźć symbol nagrody pod nakrętką promocyjnego opakowania. Do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród: 2 srebrne samochody Honda CR-V z rocznym ubezpieczeniem, 10 Kart Kredytowych Citibank Visa Silver z 20,000 zł wkładu oraz 10,000 srebrnych parasoli z logo Coca-Coli light. Srebrne Hondy można będzie oglądać przez cały czas trwania promocji na ekspozycjach w hipermarketach.

http://www.cocacola.pl/

Sylwester Kozak'Srebrne zauroczenie' Coca-Coli light

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.