Światowy zasięg polskiego monitoringu mediów

Opublikowano: 18 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wprowadziła na rynek nową usługę polegającą na kompleksowym monitoringu zasobów z wszystkich mediów praktycznie na całym świecie. Usługa nazwana przez PRESS-SERVICE Globalnym Monitoringiem, możliwa jest dzięki współdziałaniu z innymi zrzeszonymi w FIBEP- Federation Internationale des Bureaux d`Extraits de Presje- elitarnej organizacji działającej od 1953 roku i zrzeszającej wiodące firmy w branży. FIBEP obejmuje ponad 80 procent rynku monitoringu mediów na świecie.

'Idea Globalnego Monitoringu powstała w naszej firmie praktycznie z chwilą przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Zaistniałe nowe możliwości związane z ekspansją na światowe rynki, rodzą potrzeby informacyjne, niejednokrotnie kluczowe przy podejmowaniu strategicznych decyzji przez naszych Klientów. Chcieliśmy się dobrze do tego przygotować i w styczniu 2005 r. zakończyliśmy niezbędny etap testów związanych z wyszukiwaniem treści podawanych w mediach w różnych krajach na całej kuli ziemskiej' – mówi Sylwia Krzewińska Marketing/PR Manager w firmie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Projekt został zrealizowany dzięki zaangażowaniu i kontaktom międzynarodowym Wiceprezesów Zarządzających: Piotra Długiego i Sebastiana Bykowskiego, a także ukształtowanej przez wiele lat pozycji firmy na rynkach zagranicznych.

Jako pierwsi z usługi skorzystali min.: firma Solaris, a także UOKiK. Do ich grona dołączają kolejne firmy, które wielokrotnie przekonały się o skuteczności stosowania narzędzia monitoringu mediów w codziennej pracy szczególnie w obszarze marketingu i public relations.

http://www.press-service.com.pl

Sylwester KozakŚwiatowy zasięg polskiego monitoringu mediów

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.