Światowy zasięg polskiego monitoringu mediów
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wprowadziła na rynek nową usługę polegającą na kompleksowym monitoringu zasobów z wszystkich mediów praktycznie na całym świecie. Usługa nazwana przez PRESS-SERVICE Globalnym Monitoringiem, możliwa jest dzięki współdziałaniu z innymi zrzeszonymi w FIBEP- Federation Internationale des Bureaux d`Extraits de Presje- elitarnej organizacji działającej od 1953 roku i zrzeszającej wiodące firmy w branży. FIBEP obejmuje ponad 80 procent rynku monitoringu mediów na świecie.
'Idea Globalnego Monitoringu powstała w naszej firmie praktycznie z chwilą przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Zaistniałe nowe możliwości związane z ekspansją na światowe rynki, rodzą potrzeby informacyjne, niejednokrotnie kluczowe przy podejmowaniu strategicznych decyzji przez naszych Klientów. Chcieliśmy się dobrze do tego przygotować i w styczniu 2005 r. zakończyliśmy niezbędny etap testów związanych z wyszukiwaniem treści podawanych w mediach w różnych krajach na całej kuli ziemskiej' – mówi Sylwia Krzewińska Marketing/PR Manager w firmie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Projekt został zrealizowany dzięki zaangażowaniu i kontaktom międzynarodowym Wiceprezesów Zarządzających: Piotra Długiego i Sebastiana Bykowskiego, a także ukształtowanej przez wiele lat pozycji firmy na rynkach zagranicznych.
Jako pierwsi z usługi skorzystali min.: firma Solaris, a także UOKiK. Do ich grona dołączają kolejne firmy, które wielokrotnie przekonały się o skuteczności stosowania narzędzia monitoringu mediów w codziennej pracy szczególnie w obszarze marketingu i public relations.