Wyszukiwarka NetSprint.pl oraz portal WP.pl rozpoczęły testy rozwiązań typu Pay-per-Call w prasie. Wprowadzone na rynek kilka dni temu Linki Telefoniczne prezentowane są teraz w Gazecie Pomorskiej.
Na początku maja Linki Telefoniczne znalazły się w ofercie wyszukiwarki NetSprint.pl oraz portalu WP.pl. Po debiucie internetowym nowego produktu, firmy, jako pierwsze w Polsce, zdecydowały się na wdrożenie go w prasie. Testy przeprowadzane są w Gazecie Pomorskiej, która należy do spółki Media Regionalne, będącej podobnie jak NetSprint.pl, własnością europejskiej grupy medialnej Mecom.
Link Telefoniczny to reklama składająca się z tekstu reklamowego oraz specjalnego numeru telefonu – w zależności od potrzeb reklamodawcy lokalnego lub 0-800. Każda rozmowa od potencjalnych klientów jest automatycznie przekierowywana na telefon reklamodawcy.
Reklama Linków Telefonicznych w Gazecie Pomorskiej jest prezentowana w postaci ogłoszenia prasowego. Miejsce jej prezentacji jest uzależnione od kontekstu reklamy, co oznacza, że pojawia się w określonej sekcji tematycznej ogłoszeń drobnych lub przy artykule powiązanym tematycznie z reklamowanym produktem lub usługą. Pozwala to reklamodawcom na precyzyjne dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej. Obecnie w Gazecie Pomorskiej produkt jest testowany przez 10 klientów z różnych branż.
Nowy produkt został przygotowany w odpowiedzi na potrzeby przedsiębiorców lokalnych, którzy często nie posiadają strony www oraz firm prowadzących sprzedaż przez call center. Badania przeprowadzone w ubiegłym roku przez Grega Sterlinga, analityka z firmy Sterling Market Intelligence, wykazują, że klienci kontaktujący się z lokalnymi dostawcami usług najczęściej wybierają telefon – zadeklarowało tak aż 68% amerykańskich respondentów.
Link Telefoniczny jest płatny w modelu „pay–per-call”, co oznacza, że reklamę rozlicza się tylko na podstawie telefonów od zainteresowanych klientów. Reklamodawca płaci jedynie za kontakt ze strony potencjalnego klienta, czyli połączenie trwające ponad 10 sekund, a poza tym nie ponosi żadnych kosztów telekomunikacyjnych. Reklamodawcy korzystający z Linku Telefonicznego mogą ściśle monitorować postęp kampanii poprzez Panel Klienta, w którym obserwują ilość telefonów, czas kontaktów oraz szczegółowy billing. Mają również możliwość określenia planu emisji oraz dni i godzin, w których chcieliby otrzymywać telefony od potencjalnych klientów.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.