Testy pay-per-call w prasie

Wyszukiwarka NetSprint.pl oraz portal WP.pl rozpoczęły testy rozwiązań typu Pay-per-Call w prasie. Wprowadzone na rynek kilka dni temu Linki Telefoniczne prezentowane są teraz w Gazecie Pomorskiej.

Na początku maja Linki Telefoniczne znalazły się w ofercie wyszukiwarki NetSprint.pl oraz portalu WP.pl. Po debiucie internetowym nowego produktu, firmy, jako pierwsze w Polsce, zdecydowały się na wdrożenie go w prasie. Testy przeprowadzane są w Gazecie Pomorskiej, która należy do spółki Media Regionalne, będącej podobnie jak NetSprint.pl, własnością europejskiej grupy medialnej Mecom.

Link Telefoniczny to reklama składająca się z tekstu reklamowego oraz specjalnego numeru telefonu – w zależności od potrzeb reklamodawcy lokalnego lub 0-800. Każda rozmowa od potencjalnych klientów jest automatycznie przekierowywana na telefon reklamodawcy.

Reklama Linków Telefonicznych w Gazecie Pomorskiej jest prezentowana w postaci ogłoszenia prasowego. Miejsce jej prezentacji jest uzależnione od kontekstu reklamy, co oznacza, że pojawia się w określonej sekcji tematycznej ogłoszeń drobnych lub przy artykule powiązanym tematycznie z reklamowanym produktem lub usługą. Pozwala to reklamodawcom na precyzyjne dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej. Obecnie w Gazecie Pomorskiej produkt jest testowany przez 10 klientów z różnych branż.

Nowy produkt został przygotowany w odpowiedzi na potrzeby przedsiębiorców lokalnych, którzy często nie posiadają strony www oraz firm prowadzących sprzedaż przez call center. Badania przeprowadzone w ubiegłym roku przez Grega Sterlinga, analityka z firmy Sterling Market Intelligence, wykazują, że klienci kontaktujący się z lokalnymi dostawcami usług najczęściej wybierają telefon – zadeklarowało tak aż 68% amerykańskich respondentów.

Link Telefoniczny jest płatny w modelu „pay–per-call”, co oznacza, że reklamę rozlicza się tylko na podstawie telefonów od zainteresowanych klientów. Reklamodawca płaci jedynie za kontakt ze strony potencjalnego klienta, czyli połączenie trwające ponad 10 sekund, a poza tym nie ponosi żadnych kosztów telekomunikacyjnych. Reklamodawcy korzystający z Linku Telefonicznego mogą ściśle monitorować postęp kampanii poprzez Panel Klienta, w którym obserwują ilość telefonów, czas kontaktów oraz szczegółowy billing. Mają również możliwość określenia planu emisji oraz dni i godzin, w których chcieliby otrzymywać telefony od potencjalnych klientów.

www.netsprint.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top