20 stycznia 2010, podczas Międzynarodowych Targów BUDMA w Poznaniu, odbędzie się konferencja poświęcona trendom w reklamie online. Organizatorem konferencji jest sieć reklamy internetowej BUDOWNICTWOonline i wydawnictwo branżowe Target Press. Patronat nad wydarzeniem objęły Cormedia i IAB Polska.
Celem konferencji jest przybliżenie praktycznych zagadnień związanych z przygotowaniem kampanii reklamowych online, planowaniem i doborem mediów oraz optymalizacją działań i analizą efektów. Organizatorzy spotkania – tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline oraz wydawnictwo czasopism branżowych Target Press – korzystając z własnych doświadczeń i wiedzy będą chcieli pokazać jakie są najważniejsze aspekty reklamowania się w sieci.
Konferencja podzielona została na cztery części, podczas których będą prezentowane różne zagadnienia. O trendach w planowaniu kampanii internetowych opowie Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy i członek zarządu Cormedia, a niestandardowe kampanie reklamowe w sieci zaprezentuje Martyna Wróblewska, dyrektor sprzedaży sieci BUDOWNICTWOonline wraz z Urszulą Podsiadło, account manager Cormedia. Swoimi doświadczeniami i wiedzą podzieli się także Robert Tomaszkiewicz, prezes zarządu wydawnictwa Target Press. Konferencje zakończy prezentacja Grzegorza Kaczmarskiego, kierownika działu sprzedaży sieci SPORTSonline.
Media plannerzy często popełniają błąd zakładając, że klient ma tą samą wiedzę co oni. Dopiero bezpośrednia praca z klientem pokazuje jak wiele zagadnień wymaga wyjaśnienia i wytłumaczenia. Niestety w codziennej pracy często brakuje na to czasu. Stąd pomysł na tą konferencje, by na spokojnie podzielić się wiedzą i odpowiedzieć na nurtujące pytania. Bez pełnej i rzetelnej informacji i wiedzy po obu stronach nie ma mowy o dobrych relacjach i udanej współpracy. – mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy i członek zarządu Cormedia.
Konferencja „Trendy w reklamie online” odbędzie się 20 stycznia 2010, na terenie MTB BUDMA w Poznaniu, w godzinach od 10.00 do 14.00. Patronem merytorycznym spotkania jest dom mediowy Cormedia a patronat branżowy objęło IAB Polska.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.