Trendy zakupowe w polskim Zalando – 62 proc. korzysta z urządzeń mobilnych

Zalando, jeden z najpopularniejszych sklepów online, przygotowało infografikę przedstawiającą zwyczaje zakupowe Polaków. Co wyróżnia regiony, jak kupujemy, kto jest konsumentem? Na takie pytania starają się odpowiedzieć autorzy.

Polska to najszybciej rozwijający się rynek e-commerce w Europie. Po czterech latach istnienia platformy modowej Zalando widzimy, że dla Polaków zakupy online są czymś zupełnie naturalnym i nie budzą już takich obaw jak kilka lat wcześniej. Coraz więcej osób próbuje e-zakupów, a kanały mobilne odgrywają coraz większe znaczenie wśród konsumentów. Liczba wizyt na naszej stronie przez urządzenia mobilne wynosi obecnie 62 proc., a od końca 2014 roku do wiosny 2016 wykorzystanie kanałów mobilnych wzrosło o prawie 50 proc. – powiedział Tomasz Ebbig, Senior Brand Manager w Zalando.

 

Infografika_Co kupuje polski e-konsument

Wpisy promowane

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry