Według opublikowanych przez SMG/KRC wyników badania NetTrack za kwiecień br. ponad trzy czwarte polskich użytkowników sieci Internet najczęściej odwiedzało jeden z trzech czołowych polskich portali – ich łączny zasięg wyniósł 75,6%.
Nadal najpopularniejszą witryną jest Onet.pl (spadek z 45,6% na 43,6%). Wirtualna Polska, druga w rankingu, w kwietniu odwiedzana była, podobnie jak w marcu, przez 20,9% użytkowników.
Trzecią pozycję umocniła INTERIA.PL (wzrost z 8,2% na 11,1%). Żadna z pozostałych objętych badaniem witryn nie przekroczyła w tej kategorii 1,5%.
Z polskich witryn na kolejnych miejscach uplasowały się: komunikator internetowy Gadu-Gadu (1,5%), Hoga (1,3%) oraz portal prowadzony przez Gazetę Wyborczą (1%).
W rankingu witryn odwiedzanych w ciągu ostatniego miesiąca przez polskich użytkowników nadal dominującą pozycję mają polskie serwisy. Pierwsze miejsce w rankingu zajmuje Onet.pl, którego udział, podobnie jak w ubiegłym miesiącu, wyniósł 75,2%. Wirtualna Polska, zajmująca drugą pozycję, polepszyła swoją pozycję o jeden punkt procentowy do 60,3%. Zasięg INTERIA.PL, która od kilku miesięcy zajmuje miejsce trzecie, wzrósł skokowo w stosunku do marca o 6,2 punktów procentowych. Tym samym, na przestrzeni ostatnich 8 miesięcy INTERIA.PL umocniła dwukrotnie swoją pozycję, z 19,4% w sierpniu 2001 r., do 39,9% w kwietniu 2002. Swoją pozycję nieznacznie, o 1,7 punktu procentowego, poprawiły też strony komunikatora internetowego Gadu-Gadu i nadal wyprzedzają następny na liście zagraniczny portal Yahoo!
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.