Wirtualna Polska uruchomiła aplikację na iPada. Posiadacze tabletu mogą od teraz w wygodny i szybki sposób korzystać z kluczowych serwisów informacyjnych WP.
Na aplikację „WP.PL Info” składa się kontent trzech popularnych kategorii informacyjnych Wirtualnej Polski: Wiadomości, Sportu, Finansów. Aplikacja pozwala – wygodniej, niż za pośrednictwem przeglądarki – czytać najświeższe newsy, monitorować indeksy giełdowe i tabelę Ekstraklasy, oglądać galerie zdjęć, stanowiące ilustrację do bieżących informacji. Posiadacze tabletów mogą też sprawdzać aktualną prognozę pogody.
– WP to pierwszy portal w Polsce, który uruchomił specjalną aplikację na iPada. Potwierdzamy tym samym, że jesteśmy nowocześni i błyskawicznie odpowiadamy na potrzeby rynku. Aplikacja „WP.PL Info” zapewnia użytkownikom szybkie i łatwe korzystanie z naszych najważniejszych serwisów newsowych, z informacji, do których z zasady chcemy mieć dostęp w pierwszej kolejności – mówi Grzegorz Tomasiak, Prezes Zarządu Wirtualnej Polski.
Aby korzystać z aplikacji, należy ściągnąć ją ze sklepu internetowego Apple – iTunes AppStore – i zainstalować na swoim iPadzie. Proces instalacji jest bardzo prosty, a w przypadku ściągnięcia aplikacji bezpośrednio na tablet – w pełni automatyczny.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.