Pierwszy polski portal internetowy, Wirtualna Polska, obchodzi w tym roku swoje 15-lecie. Z tej okazji internautów czeka moc atrakcji, m.in. te dostępne w specjalnym, urodzinowym serwisie – 15lat.wp.pl. Wraz ze startem witryny ruszył konkurs na jubileuszowe logo portalu. Zwycięski projekt stanie się oficjalnym logo Wirtualnej Polski na trzy miesiące świętowania 15 lat istnienia na rynku, m.in. będzie prezentowane na stronie głównej WP.
Wirtualna Polska jest pierwszym polskim portalem. Startowała w tym samym czasie co światowi giganci, eBay, Yahoo! czy Amazon. Piętnaście lat to ważny dla nas jubileusz i już teraz zaczynamy świętowanie – mówi Grzegorz Tomasiak, Prezes Zarządu Wirtualnej Polski – Startujemy, na dobry początek, ze specjalną witryną urodzinową, 15lat.wp.pl. Na jej stronach przypominamy, wspominamy i, co oczywiste, chwalimy się. Bo mamy czym.
W serwisie użytkownicy znajdą to, co najciekawsze z 15 lat działania portalu – swoiste „the best of” Wirtualnej Polski: najbardziej interesujące artykuły, filmy, zdjęcia… Zamieszczono tu także unikalne materiały, pokazujące WP „od kuchni” oraz pozdrowienia od gwiazd. Co więcej, kontent witryny będzie na bieżąco uzupełniany.
Staraliśmy się podsumować ostatnie 15. lat w typowo internetowy sposób – mówi Tomasz Bączek, Kierownik Działu Marketingu WP – Robimy to z przymrużeniem oka, na wesoło, zależy nam bowiem na dobrej zabawie w atmosferze święta, jakim są dla nas urodziny WP.
Jedną z atrakcji serwisu jest konkurs skierowany do użytkowników portalu. By wygrać atrakcyjne nagrody (laptopy, konsole do gry, telefony komórkowe, zegarki), należy zaprojektować jubileuszowe logo Wirtualnej Polski. Zwycięskie przez trzy miesiące będzie prezentowane na stronie głównej portalu, stając się na ten czas oficjalnym logo WP. Jego twórca natomiast otrzyma cenne nagrody rzeczowe (laptop ACER ASPIRE ONE, konsola SONY PSP). Finaliści, którzy zajmą drugie i trzecie miejsce, wygrają odpowiednio telefon komórkowy NOKIA E65 oraz zegarek marki TIMEX.
Pierwszy etap konkursu wystartował 5 lipca. Użytkownicy mogą zgłaszać swoje projekty do połowy sierpnia. Następnie zostanie wyłonionych sześć prac, z których, w drugim etapie zabawy, internauci wybiorą zwycięzcę.
Warto wziąć udział nie tylko w projektowaniu logo, ale także w drugiej części konkursu. Internauta, prócz oddania głosu na najciekawszy jego zdaniem projekt, będzie miał za zadanie odpowiedzieć na pytanie „Z czym kojarzy Ci się Wirtualna Polska”. Piętnaście najciekawszych odpowiedzi także zostanie nagrodzonych.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.