WP reorganizuje biuro reklamy

Opublikowano: 18 stycznia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wirtualna Polska reorganizuje pracę Biura Reklamy rozpoczynając nowy etap we współpracy z klientami. Nowym kierownikiem Biura Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych WP został Michał Tober.

Polityka sprzedażowa firmy ulega systematyczniej zmianie. Portal podnosi jakość pracy Biura Reklamy, zwiększając liczbę pracowników i czyniąc go o bardziej konkurencyjnym wobec innych biur reklamy internetowej.

‚Stawiamy na kreatywność, elastyczność i dynamikę. Pracujemy nad polityką cenową oraz podnoszeniem poziomu obsługi klienta. Jesteśmy przekonani, że zainicjowane przez nas w 2004 roku zmiany już przynoszą efekt w postaci wzrastającego zaufania klientów, a co za tym idzie realny wzrost przychodów.’ – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży WP. – Wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynku zdecydowaliśmy się na zwiększenie liczby pracowników BR.’

Stanowisko Kierownika Biura Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych Wirtualnej Polski obejmuje Michał Tober, dotychczas pracownik CR Media Consulting. W lutym zakończy się proces reorganizacji Biura Reklamy, w ramach którego z 6 do 12 osób zwiększy się liczba pracowników.

Od stycznia Wirtualna Polska przebudowując dział sprzedaży wyodrębniła nowe biuro New Biznes zajmujące się aktywnym pozyskiwaniem klientów, którzy dotąd nie korzystali z Internetu jako medium reklamowego.

‚Nie ograniczamy się tylko do reorganizacji wewnątrz firmy. Do Wirtualnej Polski przychodzą nowe osoby, z dużym dorobkiem w zakresie reklamy internetowej, które mają wzmocnić potencjał WP. – podkreśla Joanna Pawlak.

http://reklama.wp.pl

Sylwester KozakWP reorganizuje biuro reklamy

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.