Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet rozpoczęły wspólne wdrożenie Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Niedostępny dotąd w Polsce system stworzony został przez berlińską firmę nugg.ad.
Predykcyjne Targetowanie Behawioralne polega na emisji reklam dobranych zależnie od pogłębionego profilu behawioralnego danego internauty. Profil taki tworzony jest w oparciu o odwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywane narzędzia. Dodatkowo uwzględniane są tu dane pochodzące z ankiety wypełnianej jednorazowo przez wybranych internautów. Bada ona płeć, wiek, dochód, a także zainteresowania i styl życia użytkowników.
Mechanizm Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego umożliwia dopasowanie reklam internetowych do zainteresowań i oczekiwań użytkowników, a przez to ograniczenie strat w wydatkach mediowych ponoszonych przez reklamodawcę w przypadku nietrafionego doboru grupy celowej kampanii. Predykcyjne Targetowanie Behawioralne znacznie zwiększa więc efektywność kampanii.
Wspólne zaimplementowanie platformy nugg.ad przez czołowe polskie sieci reklamowe oznacza, iż będą one korzystać z jednej bazy profili internautów. Ad.net, ARBOmedia i IDMnet zrzeszają ponad 940 witryn o łącznym potencjale 13,39 mln użytkowników (Real users) (Megapanel PBI/Gemius, 10.2007). Predykcyjne Targetowanie Behawioralne wzbogaci i uatrakcyjni ich oferty. Reklamodawcy i domy mediowe zyskają możliwość jeszcze bardziej precyzyjnego i elastycznego określania kryteriów targetowania reklam.
Obecnie trwają prace integrujące system z adserwerami sieci reklamowych. Pierwsze kampanie tego typu ruszą prawdopodobnie na wiosnę.
„Dzisiejszy rynek reklamy internetowej jest zdeterminowany trzema głównymi czynnikami: zasięgiem, jakością usług, a także efektywnym targetowaniem. Platforma nugg.ad pozwala nam połączyć siły i oferować wysokiej jakości rozwiązania targetowania behawioralnego dla naszych reklamodawców” – twierdzi Gwidon Humeniuk, CEO w sieci Ad.net. „Współpraca z Adnetem i IDMnet opiera się na efekcie synergii, na którym w naszej opinii skorzystają wszystkie podmioty” – mówi Marcin Woźniak, CEO w ARBOmedia. Natomiast Mariola Wysocka, CEO, IDMnet dodaje: „Taki model współpracy oraz zaawansowana technologia spełniają nasze oczekiwania i jestem przekonana, że inne firmy pójdą za naszym przykładem”.
System Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego powstał w oparciu o innowacyjną technologię berlińskiej spółki nugg.ad. Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet są pierwszymi polskimi podmiotami współpracującymi z nugg.ad. “Jesteśmy przekonani że w polskim rynku reklamowym drzemie ogromny potencjał rozwojowy, który chcemy wykorzystać aby wspólnie z naszymi klientami budować zaawansowaną jakościowo ofertę produktową w kolejnych latach” – mówi Tomasz Teodorczyk, Sales Manager CEE, nugg.ad AG.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.