NetSprint.pl, znany z szerokiej oferty systemów wyszukiwawczych oraz efektywnych produktów reklamowych w Internecie, został nowym Partnerem firmy szkoleniowej ECORYS – lidera konsorcjum firm realizujących Projekt „Firma XXI wieku. Program szkoleń wspierających rozwój e- biznesu”.
Projekt jest ogólnopolskim przedsięwzięciem współfinansowanym przez Europejski Fundusz Społeczny oraz budżet państwa, mającym na celu przeszkolenie ok. 5.000 uczestników. Ukierunkowany jest na rozwój firm sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz jednostek samorządu terytorialnego. Główny celem programu szkoleń jest dostarczenie uczestnikom niezbędnej, praktycznej wiedzy na temat rozwiązań i aplikacji e-biznesowych, efektywnego prowadzenia biznesu w Internecie oraz wsparcia merytorycznego dla firm już działających w Internecie.
W wyniku nawiązanej współpracy NetSprint.pl zapewnia szerokie wsparcie marketingowe projektu. Dodatkowo, wszyscy uczestnicy programu zyskują darmową kampanie reklamową w sieci portalu Wirtualna Polska i NetSprint.pl o wartości 100 zł (przy całkowitym koszcie trzydniowego szkolenia w wysokości 180 zł na uczestnika). Polska wyszukiwarka została również Partnerem merytorycznym projektu w zakresie efektywnego wykorzystania przez przedsiębiorców narzędzi wyszukiwawczych, pozycjonowania stron WWW oraz monitoringu mediów on-line. NetSprint.pl dostarcza też studia przypadków, statystyki i badania na temat rynku e-reklamy.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.