Janmedia Interactive stworzyła multimedialny serwis społecznościowym dla portalu Wirtualna Polska.
Serwis Wyspa Świętego Walentego (wyspazakochanych.wp.pl) został uruchomiony z okazji zbliżających się Walentynek. Idea serwisu opiera się na stworzeniu wirtualnej wyspy, którą zamieszkują zakochane pary. Nowi użytkownicy wchodząc na wyspę, znajdują miejsce dla siebie a następnie tworzą postacie przedstawiające użytkownika i jego drugą połówkę. Postacie można modyfikować i uzupełniać o prawdziwe fotki. Następnie użytkownik przesyła swojej drugiej połówce zaproszenie na Wyspę. Gdy druga połówka przyjmie zaproszenie, na wyspie pojawia się kolejna para zakochanych.
Pomysł ma na celu wzbogacenie typowych kartek elektronicznych o element wspólnego tworzenia i dzielenia się z innymi użytkownikami. Spędzanie czasu na wyspie jest dla użytkowników interesujące bo mogą obejrzeć postacie i wyznania stworzone przez innych.
„Pomysł na Wyspę Świętego Walentego? – dosyć nudnych kartek walentynkowych rozsyłanych po Internecie! Ludzie nie wstydzą się swoich uczuć i chcą je pokazywać! – od tego się zaczęło. Wyzwaniem przy realizacji wyspy, były przede wszystkim aspekty wydajnościowe oraz ambitny termin realizacji. Stworzony pierwotnie silnik 3D do prezentacji wyspy okazał się zbyt wymagający dla komputera przeciętnego internauty, dlatego też został zastąpiony silnikiem pseudo 3D (2D z perspektywą), który dzięki pewnym uproszczeniom pozwala na płynną prezentację zawartości wyspy w oderwaniu od liczby par na niej egzystujących. Sama kreacja w założeniu miała być zabawna, a postacie nawiązywać bardziej do charakteru kreowanych ludzi, niż do ich wyglądu. Niezbędna była też personalizacja postaci, stąd użytkownicy mogą w kreatorze wczytywać zdjęcia swoich twarzy. Zapraszamy na wyspę!”- mówi Paweł Cichoń, Dyrektor Kreatywny w Janmedia Interactive.
Agencja Janmedia opracowała kompleksową koncepcję serwisu i projekty graficzne. Następnie zajęła się wdrożeniem aplikacji i integracją z systemami WP.pl. Prace nad projektem polegały na ewolucyjnym rozwijania aplikacji i koncepcji. Dokumentacja produkcyjna była jedynie wstępem do ustawicznego rozwoju jakiemu poddano projekt.
W wyniku prac powstał unikalny serwis łączący elementy społecznościowe z dotychczas znanymi nam ekartkami.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.