Ponad 86 milionów złotych może wynosić wartość promocyjna wzmianek o Euro 2012 w mediach społecznościowych w pięciu europejskich krajach – wynika z analizy międzynarodowej sieci eBuzzing reprezentowanej w Polsce przez agencję Think Kong.
Z analizy przeprowadzonej przez sieć eBuzzing we Francji, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii wynika, że platformą społecznościową, która generowała zdecydowanie największą liczbę wzmianek na temat Euro 2012 był Twitter. Aż 87 proc. ogólnej liczby wypowiedzi na temat mistrzostw pojawiających się w mediach społecznościowych pochodziło właśnie z tego serwisu.
Łącznie wzmianki o Euro 2012 pojawiły się w tweetach prawie 600 tys. użytkowników Twittera. Według szacunków eBuzzing internetowe wpisy na Twitterze o Euro 2012 w 5 językach mogły dotrzeć łącznie do blisko 539 mln osób. Popularność turnieju w internecie – mierzona liczbą publikacji – rosła z dnia na dzień i największą wartość osiągnęła w dniu finału.
Aktywność użytkowników w mediach społecznościowych ma konkretną wartość promocyjną, którą da się wyrazić w złotówkach czy euro. Kalkulację wartości wzmianek o Euro 2012 oparto na wskaźniku OTS – opportunity to see, który określa liczbę możliwych kontaktów z treściami dotyczącymi mistrzostw. 86 milionów złotych to wyliczony w ten sposób, przybliżony ekwiwalent reklamowy wzmianek na Twitterze, Facebooku, forach i blogach dotyczących Euro 2012 w ciągu jednego miesiąca – powiedział Norbert Kilen z agencji Think Kong.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.