Klienci biznesowi mBanku otrzymują za darmo kupon promocyjny na reklamę w Google.
Wszyscy biznesowi Klienci mBanku zarejestrowani w serwisie mikroFirmy.pl, otrzymują całkowicie za darmo promocyjny kod o wartości 200 PLN do wykorzystania na reklamę w wyszukiwarce Google.
Aby skorzystać z promocji wystarczy zalogować się na stronie głównej http://www.mikrofirmy.pl/ a następnie w module „Kupon Google Adwords” kliknąć na przycisk „Pobierz kod”.
Osoby, które nie posiadają jeszcze konta w mBanku z chwilą aktywacji rachunku bankowego otrzymują możliwość bezpłatnej rejestracji w mikroFirmy.pl oraz sposobność do skorzystania z promocji.
Google AdWords jest programem umożliwiającym tworzenie i wyświetlanie reklam w wyszukiwarce. Reklamy AdWords prezentowane są obok lub nad wynikami wyszukiwania Google w sekcji „linki sponsorowane”, oraz na stronach sieci partnerskiej Google.
Serwis przeznaczony jest dla biznesowych Klientów mBanku, którzy poszukują wiarygodnych partnerów i kontaktów biznesowych. Dzięki zastosowaniu unikalnego rozwiązania użytkownicy mają pewność, że przeglądane wizytówki zarejestrowanych firm zawierają prawdziwe dane, potwierdzone przez mBank. Oprócz danych podstawowych, na wizytówce udostępniane mogą być dane dotyczące daty powstania firmy oraz data otwarcia rachunku w mBanku wraz z jego numerem, dzięki czemu oszacowanie wiarygodności firmy staje się bardzo łatwe.
Firmy zarejestrowane na mikroFirmy.pl mogą np. umieszczać specjalne buttony na swoich profilach w serwisach Allegro, eBay, etc. Pozwala to zwiększyć wiarygodność firmy.
Kolejna zaletą serwisu jest, dostęp do bezpłatnej poczty elektronicznej w domenie mikrofirmy.pl, edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego, półroczny bezpłatny dostęp do pełnej księgowości dla mikroprzedsiębiorstw. Osoby zainteresowane dalszym korzystaniem z usługi zapewnione mają stały rabat na abonament w wysokości 5%.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.