Klienci Zalando w Niemczech i Hiszpanii mogą teraz kupować i sprzedawać używaną odzież bezpośrednio na platformie. Wkrótce dołączą do nich klienci z Belgii, Francji, Holandii i Polski.

Zalando, europejska platforma internetowa poświęcona modzie i stylowi życia, uruchamia od dziś swoją nową ofertę Pre-owned w Niemczech i Hiszpanii. Ogłoszona po raz pierwszy w lutym tego roku nowa oferta skierowana jest zarówno do klientów, którzy chcą kupować, jak i do tych, którzy zamierzają sprzedawać używane artykuły na Zalando. Oferta została przygotowana spójnie z wyglądem i wrażeniami znanymi z platformy Zalando. W październiku oferta Zalando Pre-owned zostanie uruchomiona także w Belgii, Francji, Holandii i Polsce.
Zainteresowanie odzieżą używaną jest duże i ciągle rośnie, szczególnie wśród milenialsów. Jednocześnie, klientom brakuje łatwej i rzetelnej usługi, która łączy w sobie bezproblemową sprzedaż artykułów, które przestali już nosić z przyjemnymi doświadczeniami zakupów odzieży używanej on-line. Wraz z uruchomieniem oferty Pre-owned, Zalando zostanie pierwszą platformą modową, która oferuje tak proste rozwiązanie i kompleksowo zaspokaja potrzeby klientów w tym zakresie – mówi Torben Hansen, wiceprezes Zalando ds. ecommerce.
Dzięki Pre-owned klienci mogą sprzedawać artykuły bezpośrednio na Zalando, korzystając z darmowej wysyłki. Aby jeszcze bardziej ułatwić im zarządzanie swoją garderobą, również funkcja listy życzeń w Fashion Store została zaktualizowana. Klienci od razu mogą zobaczyć teraz wszystkie artykuły, które kupili na Zalando, a także dodać artykuły kupione gdzie indziej, dzięki czemu mogą je sprzedać w kilku kliknięciach. Po sprzedaży odzieży, klienci mogą wybrać, czy wolą otrzymać kartę podarunkową na Zalando o odpowiedniej wartości, czy chcą wesprzeć jedną z dwóch partnerskich organizacji charytatywnych, Czerwony Krzyż lub WeForest.
Wszystkie artykuły używane, oferowane na Zalando, są sprawdzane pod kątem jakości i stają się asortymentem dostępnym dla milionów klientów, oczywiście z gwarancją wygody wysyłki, wielu opcji płatności i darmowych zwrotów. Zgodnie z polityką Zalando, wspierającą zrównoważony rozwój, we wszystkich zamówieniach z kategorii Pre-owned wykorzystywane są wolne od plastiku opakowania z papieru pochodzącego z recyklingu.
Uruchomieniu oferty Pre-owned towarzyszyć będzie kampania marketingowa zatytułowana „Lead the [ex]change” (Wprowadź wy(z-)mianę), zachęcająca klientów do sprzedawania, znajdowania i nadawania nowego stylu unikalnym artykułom modowym. Kampania prowadzona będzie na kanałach Zalando i w mediach społecznościowych na wszystkich sześciu rynkach oferty odzieży używanej.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.