Zalando startuje z kategorią Beauty

Opublikowano: 26 marca 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Klienci z Niemiec jako pierwsi uzyskają dostęp do nowej kategorii Zalando: Beauty. W asortymencie znajdą się kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne. 

Asortyment Zalando Beauty składa się z ponad 120 marek takich jak L’Oreal Paris i Maybelline, a także tych naturalnych jak L:A Bruket czy Weleda. Podążając za koreańskimi trendami Zalando, oferuje brandy Missha oraz It’s Skin. Klienci poszukujący nowości mogą kupić kosmetyki od Hylamide lub Nugg, które wcześniej nie były dostępne w Niemczech.

Zalando startuje z kategorią Beauty 1

Nowa kategoria Zalando to ponad 4000 produktów kosmetycznych dla kobiet. Artykuły dedykowane dla mężczyzn będą dostępne jesienią 2018 roku. Wprowadzenie oferty na kolejne rynki jest planowane po udanej fazie pilotażowej. W czerwcu br. Zalando otworzy w Berlinie tzw. „Beauty Station”, gdzie klienci będą mieli możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.

Dawid ZarazińskiZalando startuje z kategorią Beauty

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.