Zjednoczenie.com dla Re-reserved i Cropptown

Gdańska firma zjednoczenie.com opracowała i wdrożyła dwa serwisy internetowe – dla znanej marki odzieżowej Reserved oraz dla sieci salonów odzieżowych Cropptown. To kolejne realizacje przygotowane dla tych klientów. Serwisy mają za zadanie przedstawić nowe kolekcje, dokonano też pewnych zmian w ich funkcjonalności.

Serwis poświęcony marce Reserved prezentuje nową kolekcję wiosenno-letnią 2006.

– Naturalną konsekwencją prezentacji nowej kolekcji odzieży jest inna niż w poprzednim sezonie koncepcja serwisu – zarówno graficzna jak i funkcjonalna. Witryna została właściwie opracowana od nowa. Chcąc uzyskać kompromis pomiędzy atrakcyjnym wyglądem a funkcjonalnością serwisu zmieniliśmy sposób prezentowania treści oraz poprawiliśmy szybkość ładowania – mówi Sławomir Ziętarski, kierownik rozwoju i projektów w zjednoczenie.com.

Prezentacja nowej kolekcji to nie jedyna zmiana. Na podstawie doświadczeń z poprzednich lat została usprawniona nawigacja po serwisie. Serwis po przebudowie umożliwia też rozsyłanie newslettera nawet w 11 językach, pozwalając na informowanie o nowościach w ojczystych językach na wszystkich rynkach, gdzie jest obecna marka Reserved.

W tym sezonie serwis jest bardziej 'międzynarodowy’ niż dotychczas. Użytkownicy z różnych krajów mogą liczyć na informacje w swoich ojczystych językach, dotyczy to głównie działu Now in Stores, ale komunikowane są też lokalne kampanie reklamowe.

Całość serwisu składa się obecnie z pięciu działów. Poza nowym, uruchomionym 10 marca działem 'Jeans’, promującym nową kolekcję, obejmuje również sekcję 'Now in Stores’ zawierającą na bieżąco uzupełnianą prezentację kolekcji dostępnych w sklepach, w dziale 'Underwear’ można znaleźć prezentacje bielizny, dział 'Kids’ pokazuje odzież przeznaczoną dla najmłodszych, w części 'About us’ można zaś znaleźć strony informacyjne, dane kontaktowe, adresy sklepów czy aktualności.

W przypadku marki Cropptown zjednoczenie.com zajęło się kompleksową zmianą całości witryny. Analogicznie jak w przypadku marki Reserved również i w tym serwisie zmiany w wyglądzie i funkcjonalności witryny towarzyszą wprowadzeniu nowej kolekcji.

– Obsługujemy tę markę w Internecie od początku jej istnienia, ale po raz pierwszy powierzono nam kreację nowego wyglądu serwisu WWW – mówi Marek Cherek, koordynator projektu Cropptown.pl.

Wraz z nową kolekcją pojawiło się też kilka zmian, zarówno w wizerunku marki jak i też funkcjonalności oraz strukturze serwisu. Na pierwszym planie prezentowana jest kolekcja oraz produkty. Serwisy informacyjne dla młodzieży, które były dotychczas najważniejszym elementem w serwisie cropptown.pl, są po zmianach nieco mniej eksponowane, pozostając jednocześnie dość istotnym – i nadal rozwijanym, m.in. o gry online – elementem witryny.

– Serwis będzie jeszcze rozwijany. Ponieważ marka jest obecna w wielu krajach europejskich naturalnym kierunkiem zmian jest poszerzanie serwisu o kolejne wersje językowe. Zamierzamy też wzbogacić witrynę o nowe, interaktywne funkcje – na przykład 'przebieralnię’. Pojawią się również nowe, ciekawe i dość zaskakujące elementy – zapowiada Marek Cherek.

Jak deklarują twórcy serwisu, poprzez bieżącą aktualizację działów informacyjnych i dodanie licznych elementów interaktywnych witryna nabierze dodatkowej dynamiki, zmieniając swój charakter z biernej prezentacji kolekcji na czynne współdziałanie z użytkownikami.

http://www.zjednoczenie.com

http://www.cropptown.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top