Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza nowy cennik reklamowy. Znalazły się w nim m.in. nowe pakiety reklamy nieinwazyjnej – WPSmart i nowe grupy reklamy behawioralnej. Uaktualniona została również lista serwisów, a także zmieniono ceny dniówek na Stronie Głównej WP i na Poczcie WP. Jednocześnie Biuro Reklamy WP dokonuje specjalizacji swoich handlowców zgodnie z rozszerzonym asortymentem narzędzi reklamowych. Kwietniowe zmiany podyktowane są realizowaną od dłuższego czasu przez WP strategią zakładającą działanie Biura Reklamy WP na zasadach full service: od zaplanowania kampanii, przez dobór form i przygotowanie kreacji, aż po jej realizację.
„Oferta reklamowa Biura Reklamy WP to nie tylko lista produktów reklamowych i ich cen, ale zespół kompleksowych rozwiązań marketingowych. Charakteryzuje ją kreatywność i wyjście poza standardowe, cennikowe propozycje. Naszym celem jest bowiem skuteczna reklama. Wszyscy handlowcy Biura Reklamy WP pełnią rolę eksperta i doradcy, a nie tylko sprzedawcy konkretnych produktów.” – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce. „W związku z rozwijającym się rynkiem reklamy internetowej nieustannie wprowadzamy nowe formy reklamowe, a teraz dodatkowo dokonaliśmy także konkretnych specjalizacji naszych handlowców. Wszystko po to, aby jak najlepiej dostosować się do wymagań reklamodawców i sytuacji rynkowej.” – dodaje Joanna Pawlak.
Główne zmiany w cenniku to przede wszystkim:
1. wprowadzenie pakietów WPSmart – to pakiety reklamy nieinwazyjnej, przeznaczonej dla serwisów, w których użytkownicy zwracają szczególną uwagę na zamieszczone tam formy, nie akceptując natarczywego przekazu reklamowego. Pakiety WPSmart sprzedawane są bez ograniczenia kontaktów do pojedynczego użytkownika (capping), dzięki czemu oferowane są w bardzo korzystnej cenie w porównaniu do innych narzędzi reklamowych w Internecie.
2. wprowadzenie nowych grup w pakietach reklamy behawioralnej WPCore – m.in. fotografujący (osoby zainteresowane fotografią; amatorsko „pstrykające fotki”; planujące zakup aparatu), multimedialni (osoby chętnie oglądające multimedia w Internecie; kręcące własne materiały i wrzucające je na serwisy typu YouTube; słuchające radia internetowego; pasjonaci mp3), gracze (osoby grające w Internecie i na komputerze,
w gry online, gry MMO, gry MMORPG; posiadacze i planujący zakup konsol
i komputerów „do gier”), lubiący ploteczki (osoby spędzające wolny czas przed komputerem na szukaniu nowych plotek o gwiazdach).
3. wprowadzenie nowych serwisów do cennika oraz aktualizacja linii tematycznych – nowe kanały WPTV, serwisy Matura, Edukacja, Kultura, Kadry etc. 4. aktualizacja form reklamowych dostępnych jako „dniówki” na Stronie Głównej WP oraz cen takich reklam w związku z rosnącym zasięgiem.
Oprócz zmian w cenniku, zmiany zaszły również w samym Biurze Reklamy:
– Jolanta Nowakowska i Katarzyna Ramus awansowały na stanowiska Senior Account Managerów,
– Ewa Sadowska i Anna Zawadzka awansowały na stanowiska Account Managerów;
– Arkadiusz Stępkowski awansował na stanowisko Senior Account Managera ze specjalizacją Video Ad Manager;
– Szymon Szmigiel awansował na stanowisko Senior Account Managera ze specjalizacją Innovation Ad Manager.
„Przeprowadzone zmiany personalne wynikają przede wszystkim z dynamicznego rozwoju naszego biura. Związane są także z nowymi kompetencjami, które będziemy budować. Reklamy wideo w Internecie i innowacyjne rozwiązania to obszar, na który kładziemy największy nacisk.” – mówi Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy w WP.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.