Zmiany w Biurze Reklamy WP

Opublikowano: 29 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza nowy cennik reklamowy. Znalazły się w nim m.in. nowe pakiety reklamy nieinwazyjnej – WPSmart i nowe grupy reklamy behawioralnej. Uaktualniona została również lista serwisów, a także zmieniono ceny dniówek na Stronie Głównej WP i na Poczcie WP. Jednocześnie Biuro Reklamy WP dokonuje specjalizacji swoich handlowców zgodnie z rozszerzonym asortymentem narzędzi reklamowych. Kwietniowe zmiany podyktowane są realizowaną od dłuższego czasu przez WP strategią zakładającą działanie Biura Reklamy WP na zasadach full service: od zaplanowania kampanii, przez dobór form i przygotowanie kreacji, aż po jej realizację.
„Oferta reklamowa Biura Reklamy WP to nie tylko lista produktów reklamowych i ich cen, ale zespół kompleksowych rozwiązań marketingowych. Charakteryzuje ją kreatywność i wyjście poza standardowe, cennikowe propozycje. Naszym celem jest bowiem skuteczna reklama. Wszyscy handlowcy Biura Reklamy WP pełnią rolę eksperta i doradcy, a nie tylko sprzedawcy konkretnych produktów.” – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce. „W związku z rozwijającym się rynkiem reklamy internetowej nieustannie wprowadzamy nowe formy reklamowe, a teraz dodatkowo dokonaliśmy także konkretnych specjalizacji naszych handlowców. Wszystko po to, aby jak najlepiej dostosować się do wymagań reklamodawców i sytuacji rynkowej.” – dodaje Joanna Pawlak.

Główne zmiany w cenniku to przede wszystkim:
1.    wprowadzenie pakietów WPSmart – to pakiety reklamy nieinwazyjnej, przeznaczonej dla serwisów, w których użytkownicy zwracają szczególną uwagę na zamieszczone tam formy, nie akceptując natarczywego przekazu reklamowego. Pakiety WPSmart sprzedawane są bez ograniczenia kontaktów do pojedynczego użytkownika (capping), dzięki czemu oferowane są w bardzo korzystnej cenie w porównaniu do innych narzędzi reklamowych w Internecie.
2.    wprowadzenie nowych grup w pakietach reklamy behawioralnej WPCore – m.in. fotografujący (osoby zainteresowane fotografią; amatorsko „pstrykające fotki”; planujące zakup aparatu), multimedialni (osoby chętnie oglądające multimedia w Internecie; kręcące własne materiały i wrzucające je na serwisy typu YouTube; słuchające radia internetowego; pasjonaci mp3), gracze (osoby grające w Internecie i na komputerze,
w gry online, gry MMO, gry MMORPG; posiadacze i planujący zakup konsol
i komputerów „do gier”), lubiący ploteczki (osoby spędzające wolny czas przed komputerem na szukaniu nowych plotek o gwiazdach).
3.    wprowadzenie nowych serwisów do cennika oraz aktualizacja linii tematycznych – nowe kanały WPTV, serwisy Matura, Edukacja, Kultura, Kadry etc. 4.    aktualizacja form reklamowych dostępnych jako „dniówki” na Stronie Głównej WP oraz cen takich reklam w związku z rosnącym zasięgiem.

Oprócz zmian w cenniku, zmiany zaszły również w samym Biurze Reklamy:
– Jolanta Nowakowska i Katarzyna Ramus awansowały na stanowiska Senior Account Managerów,
– Ewa Sadowska i Anna Zawadzka awansowały na stanowiska Account Managerów;
– Arkadiusz Stępkowski awansował na stanowisko Senior Account Managera ze specjalizacją Video Ad Manager;
– Szymon Szmigiel awansował na stanowisko Senior Account Managera ze specjalizacją Innovation Ad Manager.

„Przeprowadzone zmiany personalne wynikają przede wszystkim z dynamicznego rozwoju naszego biura. Związane są także z nowymi kompetencjami, które będziemy budować. Reklamy wideo w Internecie i innowacyjne rozwiązania to obszar, na który kładziemy największy nacisk.” – mówi Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy w WP.

www.reklama.wp.pl

Hanna LaskowskaZmiany w Biurze Reklamy WP

Zmiany w Biurze Reklamy WP

Opublikowano: 19 kwietnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Biuro Reklamy WP wzmocnili w ostatnich dniach nowi pracownicy, co kończy kilkumiesięczny proces reorganizacji biura.

Na początku roku Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski, informowała o znacznych zmianach, które czekają Biuro Reklamy portalu. Stanowisko Kierownika Biura Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych WP objął Michał Tober, dotychczas pracownik CR Media Consulting. Przebudowano dział sprzedaży WP wyodrębniając biuro New Business zajmujące się aktywnym pozyskiwaniem klientów, którzy dotąd nie korzystali z Internetu jako medium reklamowego. Znacznie uatrakcyjniono ofertę reklamową, obniżono ceny i zawarto znaczące sojusze medialne, z Allegro i NetSprint, tworząc unikalne rozwiązanie na polskim rynku reklamy w Internecie.

Wraz z końcem marca Biuro Reklamy zasiliły kolejne osoby z dużym dorobkiem w zakresie reklamy internetowej, które znacząco wzbogaciły potencjał WP. Ewelina Kołosowicz, dotąd związana z Interia.pl, objęła stanowisko Kierownika ds. Akcji Specjalnych, skupiając się na organizacji i koordynacji prac związanych z realizacją niestandardowych projektów w portalu. Do Zespołu New Business dołączył Hubert Skubij, mający wieloletnie doświadczenie w pracy w instytucjach finansowo- ubezpieczeniowych, jak PZU S.A., Filar S.A. i Citibank Handlowy S.A.. Jolanta Nowakowska pracująca od 5 lat w Wirtualnej Polsce w dziale E-commerce portalu, objęła stanowisko Accounta w zespole obsługi agencji reklamowych.

http://reklama.wp.pl

Sylwester KozakZmiany w Biurze Reklamy WP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.