Znajdź pracę, którą pokochasz

Pod tym hasłem rozpoczął się drugi etap kampanii wizerunkowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Kampania potrwa do 21 października 2007 i obejmie, między innymi, siedem stacji telewizyjnych. Za kreację oraz nadzór artystyczny nad projektem odpowiedzialna jest agencja SimpleFrame.
Głównym elementem kampanii będzie dwudziestosekundowy spot, emitowany w Polsacie, TVN, TVN24, TVN7, TV4, TVP3 i Discovery. Reklama, przedstawiająca bohatera zachwyconego nową pracą, ma przełamywać stereotypy dotyczące pracy jako przykrej konieczności.

– Nasz spot pokazuje, że zmiana pracy może dać wiele radości – mówi Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl. – Ten przekaz jest szczególnie aktualny teraz, gdy sytuacja na rynku sprzyja kandydatom do pracy.

Kreację stworzyła agencja SimpleFrame, z którą Grupa Pracuj współpracuje od 2006 roku.

Kampanię telewizyjną będą wspierać reklamy prasowe (m.in. w „Pulsie Biznesu” i „Gazecie Prawnej”), radiowe (Radio PiN) oraz działania w Internecie. Za dobór mediów odpowiada Easymedia.

Spot można obejrzeć na stronie: www.pracuj.pl/kampania-telewizja.htm

www.pracuj.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top