Pod tym hasłem rozpoczął się drugi etap kampanii wizerunkowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Kampania potrwa do 21 października 2007 i obejmie, między innymi, siedem stacji telewizyjnych. Za kreację oraz nadzór artystyczny nad projektem odpowiedzialna jest agencja SimpleFrame.
Głównym elementem kampanii będzie dwudziestosekundowy spot, emitowany w Polsacie, TVN, TVN24, TVN7, TV4, TVP3 i Discovery. Reklama, przedstawiająca bohatera zachwyconego nową pracą, ma przełamywać stereotypy dotyczące pracy jako przykrej konieczności.
– Nasz spot pokazuje, że zmiana pracy może dać wiele radości – mówi Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl. – Ten przekaz jest szczególnie aktualny teraz, gdy sytuacja na rynku sprzyja kandydatom do pracy.
Kreację stworzyła agencja SimpleFrame, z którą Grupa Pracuj współpracuje od 2006 roku.
Kampanię telewizyjną będą wspierać reklamy prasowe (m.in. w „Pulsie Biznesu” i „Gazecie Prawnej”), radiowe (Radio PiN) oraz działania w Internecie. Za dobór mediów odpowiada Easymedia.
Spot można obejrzeć na stronie: www.pracuj.pl/kampania-telewizja.htm
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.