Serwis aukcyjny Swistak.pl ustabilizował swoją pozycje numer 2 na polskim rynku. Planowane na wtorek uruchomienie eBay.pl oznacza, że nadszedł czas zwiększonej konkurencji pomiędzy serwisami aukcyjnymi. Dla użytkowników, ale również dla samego rynku to dobry znak – rywalizacja przyniesie zapewne wymierne korzyści. Na pewno spadną ceny za obsługę aukcji, dyktowane dotychczas przez Allegro.pl.
– 'Wejście eBay do Polski spowoduje, że użytkownicy zaczną się poważnie zastanawiać nad zmianą dotychczas używanego systemu aukcyjnego. Do tej pory dominat Allegro sprawiał, iż przekonanie do alternatywnej platformy handlu było utrudnione. Teraz, kiedy na rynek wchodzi amerykański gigant jego obecność na rynku na pewno zostanie zauważona. Jestem pewien, iż na fali zmian wielu aukcjonerów wybierze również Świstaka. To dobrze przygotowana technicznie, dynamiczna oraz, co najważniejsze, darmowa platforma obecna na rynku już od prawie półtorej roku’ – mówi Rafał Agnieszczak, Prezes Zarządu firmy Kreativ Sp. z o.o., zarządzającej serwisem Swistak.pl.
Swistak.pl zanotował w ostatnim miesiącu prawie 600 000 unikalnych użytkowników (ok. 1/6 zasięgu Allegro) co stawia go na pozycji numer dwa wśród polskich aukcji internetowej. W chwili obecnej w serwisie jest ok. 50 tys. aukcji oraz 110 000 zarejestrowanych użytkowników.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.