IAB Polska raportuje na temat konsumpcji treści online

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje najnowszy raport, zatytułowany „Konsumpcja treści online a marketing”. Publikacja poddaje analizie zmiany, jakie dokonują się w dzisiejszej konsumpcji treści oraz zawiera wskazówki, jak efektywnie wykorzystać je w działaniach marketingowych.

okladkaKonsumpcja treści ewoluuje, stając się coraz bardziej interaktywna i wielokanałowa. Zjawisko to wymusza na producentach i usługodawcach zmianę podejścia do produkcji i dystrybucji różnego rodzaju contentu. W ten sposób przed reklamodawcami otwierają się coraz to nowe możliwości i zmienia się podejście do marketingu.

Internet wypełniony jest trudną do wyobrażenia ilością różnorodnych treści. Obecnie – bardziej niż kiedykolwiek wcześniej – widać jednak, że nie liczy się ilość, ale jakość oferowanego contentu i jego dopasowanie do potrzeb użytkowników. Działania marketingowe powinny podążać za zmieniającym się konsumentem, który korzysta z coraz mniejszych urządzeń, ale dzięki mobilności zaczyna spędzać przed ich ekranem więcej czasu niż przed telewizorem — wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

W raporcie „Konsumpcja treści online a marketing” czytelnik znajdzie m.in. analizę współczesnych realiów reklamowych (m.in.: analizę mediów Paid-Owned-Earned, opis koncepcji content marketingu, możliwe rozwiązania reklamowe, model płatnego dostępu do treści) i szereg wskazówek, w jaki sposób korzystać z narzędzi komunikacji online, takich jak wideo, rich media, treści audio czy komunikatory w mediach społecznościowych. W raporcie znalazł się także rozdział poświęcony millenialsom, przeanalizowane zostały możliwości jakie daje big data oraz przedstawiona została perspektywa prawna związana z regulacjami unijnymi dotyczącymi treści i produktów online.

Raport „Konsumpcja treści online a marketing” można pobrać pod tym adresem.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top