Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje najnowszy raport, zatytułowany „Konsumpcja treści online a marketing”. Publikacja poddaje analizie zmiany, jakie dokonują się w dzisiejszej konsumpcji treści oraz zawiera wskazówki, jak efektywnie wykorzystać je w działaniach marketingowych.
Konsumpcja treści ewoluuje, stając się coraz bardziej interaktywna i wielokanałowa. Zjawisko to wymusza na producentach i usługodawcach zmianę podejścia do produkcji i dystrybucji różnego rodzaju contentu. W ten sposób przed reklamodawcami otwierają się coraz to nowe możliwości i zmienia się podejście do marketingu.
Internet wypełniony jest trudną do wyobrażenia ilością różnorodnych treści. Obecnie – bardziej niż kiedykolwiek wcześniej – widać jednak, że nie liczy się ilość, ale jakość oferowanego contentu i jego dopasowanie do potrzeb użytkowników. Działania marketingowe powinny podążać za zmieniającym się konsumentem, który korzysta z coraz mniejszych urządzeń, ale dzięki mobilności zaczyna spędzać przed ich ekranem więcej czasu niż przed telewizorem — wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
W raporcie „Konsumpcja treści online a marketing” czytelnik znajdzie m.in. analizę współczesnych realiów reklamowych (m.in.: analizę mediów Paid-Owned-Earned, opis koncepcji content marketingu, możliwe rozwiązania reklamowe, model płatnego dostępu do treści) i szereg wskazówek, w jaki sposób korzystać z narzędzi komunikacji online, takich jak wideo, rich media, treści audio czy komunikatory w mediach społecznościowych. W raporcie znalazł się także rozdział poświęcony millenialsom, przeanalizowane zostały możliwości jakie daje big data oraz przedstawiona została perspektywa prawna związana z regulacjami unijnymi dotyczącymi treści i produktów online.
Raport „Konsumpcja treści online a marketing” można pobrać pod tym adresem.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.