E-Financial S.A., właściciel Grupy mediowej Inwestycje.pl, został członkiem polskiego oddziału światowej organizacji Interactive Advertising Bureau. E-Financial S.A. powiększyła tym samym elitarne grono 60 polskich firm członkowskich IAB Polska, które aktywnie uczestniczą w rozwoju polskiego rynku interaktywnego.
Interactive Advertising Bureau to światowa organizacja, założona w 1996 roku w USA, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Działa obecnie w kilkudziesięciu krajach na świecie, prowadząc szeroko pojętą edukację rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB Polska działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku, zrzeszając 60 największych polskich firm internetowych. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne.
E-Financial S.A. jest właścicielem Grupy mediowej Inwestycje.pl i tym samym wydawcą dwóch spośród największych w Polsce portali finansowych – Inwestycje.pl i Waluty.com. – Jako członek IAB Polska chcemy aktywnie uczestniczyć w rozwoju polskiego rynku Internetu, a jako wydawca mediów internetowych, planujemy zwiększyć swój własny udział w nim i zdobywać potrzebne know-how by jeszcze efektywniej wykorzystywać możliwości jakie oferuje Internet i polski rynek reklamy – mówi Grzegorz Czapla, Prezes Zarządu E-financial S.A.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.