Od 1 lipca sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzyła swoją ofertę reklamy w wyszukiwarkach o zakup linków sponsorowanych w Google. Dotychczas kampanie prowadzone były w wyszukiwarce NetSprint.
Wartością dodaną oferty jest bieżąca analiza i optymalizacja kampanii za pomocą systemu ad.SEO, opracowanego przez agencję interaktywną IMPartner. ad.SEO umożliwia maksymalizowanie efektywności kampanii, również poprzez agregowanie i analizę danych historycznych.
'Prowadzenie kampanii reklamowej wykorzystującej linki sponsorowane w Google nie kończy się na zakupie oferty. Proces kontroli i optymalizacji kampanii przerzucony jest na zleceniodawcę. Wspieramy naszych klientów w tych działaniach, dzięki ad.SEO jesteśmy w stanie prowadzić kampanie w sposób półautomatyczny, maksymalizując osiągane efekty i minimalizując ich koszty’, mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.
Reklama w wyszukiwarkach cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców a Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką wśród polskich internautów. Według badań MegaPanel PBI/Gemius (04.2005) miesięcznie stronę www.google.pl odwiedza prawie 6.7 mln polskich internautów. Według danych dostępnych w serwisie Ranking.pl – aż 66.5% użytkowników łączących się z obszaru Polski trafia na polskie witryny wykorzystując silnik Google. Z wyszukiwarki NetSprint korzysta 14.3% użytkowników (dane 21-27.06.2005). Łącznie sieć Ad.net jest więc w stanie zaproponować reklamodawcom narzędzia reklamowe wykorzystywane aktywnie przez ponad 80% polskich internautów.
Reklama w boksie w Google nie powinna przeszkadzać internautom. Prezentowana jest w postaci tekstu po prawej stronie ekranu. Boks zawiera tytuł, 2 linijki tekstu reklamowego oraz adres URL do odpowiednio opisanej strony. Założeniem linku sponsorowanego jest jego użyteczność – reklama nie może więc internauty wprowadzać w błąd, zawierać zbyt dużej ilości wielkich liter, wykrzykników, przymiotników wartościujących (typu 'najlepszy’, 'najtańszy’, etc.). Ponadto Google nie zezwala na umieszczanie linków do stron, do których próba wejścia lub wyjścia ze strony powoduje wyświetlenie okienka pop-up.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.