AdOcean w sieci Ad.net

Opublikowano: 28 czerwca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Sieć reklamy internetowej Ad.net zakończyła wdrażanie nowego systemu adserwerowego – AdOcean, dostarczanego przez polską firmę o tej samej nazwie. Oprogramowanie to służy do zarządzania realizacją kampanii reklamowych w internecie. AdOcean zastąpił system DART 5.0 firmy DoubleClick, poprzednio używany przez sieć.

'Dynamiczny rozwój polskiego rynku reklamy internetowej wymaga od nas coraz nowocześniejszych rozwiązań technologicznych.' – mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający Ad.net. – 'Potrzebowaliśmy funkcjonalności, której nie były w stanie zapewnić inne oferowane nam narzędzia; supportu, na bieżąco wdrażającego nasze nowe pomysły; ceny, którą mogliby zaakceptować polscy reklamodawcy i reklamobiorcy. Dzięki AdOcean jesteśmy w stanie zaproponować reklamodawcom technologię zliczania tylko poprawnych i udanych emisji, zgodną z najbardziej restrykcyjnymi wytycznymi organizacji branżowej Interacitve Advertising Bureau. Oddajemy do dyspozycji klientów zaawansowane możliwości targetowania kampanii i cappingu (limitowania częstotliwości kontaktu internauty z reklamą)'.

Zmiana adserwera podyktowana jest koniecznością ciągłego doskonalenia oferty sieci. Pierwszym adserwerem, z jakiego korzystał Ad.net, był Grendel krakowskiej firmy TPG. W 2001 roku podjęto decyzję o przejściu na najnowocześniejszy wtedy system światowego lidera technologii adserwerowych, firmy DoubleClick. Zastosowany obecnie AdOcean jest zaawansowanym narzędziem deklasującym rodzime rozwiązania, a także będącym wysoce konkurencyjnym wobec podobnych produktów liderów rynku zachodnioeuropejskiego. Jest systemem wielokomponentowym, na potrzeby którego zaadaptowane zostały istniejące na rynku standardy: platformy gemiusDirectEffect oraz badania gemiusTraffic. AdOcean to w istocie ocean możliwości targetowania i optymalizacji reklam, kompleksowe śledzenie użytkownika, rozbudowane narzędzia analizy statystycznej.

'Dzięki wprowadzeniu AdOcean znacznie rozszerzyliśmy funkcjonalność adserwera, udostępnianą gratis naszym partnerom – witrynom, ułatwiając im prowadzenie własnych działań marketingowych i handlowych.' – twierdzi Bartosz Wieczorek, Kierownik Działu Zakupu sieci Ad.net.

Zalety AdOcean podkreśla także Paweł Stańdo, Dyrektor Zarządzający Sabela Media Polska, firmy obsługującej kampanie reklamowe sieci Ad.net od strony technologicznej: 'W swojej kilkuletniej już pracy w firmie technologicznej, świadczącej usługi adserwerowe i trackingowe, miałem okazję poznać systemy takich firm, jak Doubleclick, 24/7 Real Media, Falk AG, Traffic Mac, BBMedia. Na dzień dzisiejszy moją rekomendację dostaje system AdOcean. Uważam, że spełni on oczekiwania klientów sieci Ad.net – zarówno witryn jak i reklamodawców.'

Dotychczas adserwer AdOcean, prócz Ad.net-u, wdrożyły: sieć reklamy internetowej AdClick oraz wydawnictwo IDG.

http://www.adnet.pl

Sylwester KozakAdOcean w sieci Ad.net

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.