Multimedialna, wieloekranowa sieć AdTotal, pozycjonowana w kategorii Premium, rozpoczęła sprzedaż kompleksowych rozwiązań reklamowych z zakresu mobilnego Internetu. Umożliwi to dotarcie z reklamą do znacznej części polskich użytkowników telefonów komórkowych.
Sieć AdTotal, sprzedając powierzchnię reklamową w serwisach internetowych i mobilnych, w telewizji Orange Sport i Orange Sport Info, jak też rozwiązania oraz aplikacje dla urządzeń przenośnych, dostarcza klientom optymalną, wielokanałową ofertę reklamową.
Dzięki umowom zawartym w ramach Grupy TP, AdTotal udostępnia powierzchnię reklamową w serwisach internetowych Orange (Orange Sport, Orange Music) oraz bramce internetowej Orange SMS. Serwisy Orange doskonale wpisują się w szerokie już portfolio AdTotal, poszerzając ofertę sieci o atrakcyjne witryny segmentu Premium. Współpraca partnerów dotyczy także rozwiązań mobilnych i obejmuje m.in. reklamę w portalu WAP Orange World.
„Wraz z serwisem mobilnym Wirtualnej Polski, mini.wp.pl, oferta AdTotal jest jedną z najatrakcyjniejszych na rynku, zarówno pod względem kontentu, jak i dotarcia do liczby użytkowników. W Polsce jest już 5 milionów osób korzystających z Internetu mobilnego, a AdTotal na serwisach mobilnych umożliwia dotarcie z reklamą do ponad 1,5 miliona z nich.” – mówi Szymon Szmigiel, Kierownik Sprzedaży Sieci AdTotal.
„AdTotal jest siecią reklamową, która wychodzi poza przyjęty do tej pory standard. – dodaje Szmigiel – Oferta, obejmująca Internet, TV, panele LCD i mobile, pozwala na budowanie zaawansowanych rozwiązań komunikacji marketingowej i tworzenie dla klientów ofert cross-mediowych. Reklamodawca, wykorzystując atrakcyjne nośniki i kanały dostępne w sieci AdTotal, może otoczyć konsumenta jednym, spójnym komunikatem reklamowym w wielu mediach, takich jak Internet, telefon komórkowy czy telewizja. Budowanie ofert cross mediowych to właśnie główna przewaga sieci AdTotal.”
W ofercie AdTotal znalazły się m.in. kanały mms oraz sms, emisja banerów reklamowych na stronach mobilnych Orange World i mini.wp.pl, sponsoring, kampanie w liniach tematycznych, takich jak: informacja, sport, biznes. Dodatkowo, AdTotal oferować będzie klientom mobilne aplikacje użytkowe i advergaming.
„Zawarcie umowy z PTK Centertel pozwala sieci AdTotal oferować kompleksowe rozwiązania z zakresu mobilnego Internetu, zaczynając od tradycyjnej reklamy banerowej na stronach mobilnych, poprzez aplikacje użytkowe, po kanały sms i mms – mówi Michał Tober, Z-ca Dyrektora Pionu ds. Rozwoju Oferty Reklamowej – Naszym celem jest zdobycie pozycji lidera na rynku mobile advertising.”
Na potrzeby współpracy z Grupą TP, Wirtualna Polska zawarła umowę z firmą AdInfuse, której platforma adserwerowa stosowana jest w całej sieci grupy Orange FT. W zakresie współpracy AdTotal dostarcza również własne rozwiązania adserwerowe, do obsługi kampanii reklamowych.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.