Wielokanałowa sieć reklamowa Wirtualnej Polski, AdTotal, rozbudowuje ofertę LCD.
Obszar działalności naszej multimedialnej sieci obejmuje Internet, mobile advertising, TV, bankomaty oraz panele LCD. Posiadanie w ofercie wielu różnych mediów i, co za tym idzie, szerokiego portfolio partnerów, pozwala nam na tworzenie atrakcyjnych, crossmediowych strategii reklamowych dla klientów sieci. Reklamodawcy mogą docierać do potencjalnych klientów ze spójnym komunikatem promocyjnym, obejmującym np. Internet i rozwiązania mobilne. Staramy się pozyskiwać do współpracy coraz to nowych partnerów, gwarantując, że przekaz reklamodawcy trafi prosto do interesującej go grupy docelowej, będzie zintensyfikowany, poprzez wykorzystanie wielu różnych mediów i, co najważniejsze skuteczny. – mówi Szymon Szmigiel, Kierownik Zespołu Sprzedaży Sieci Reklamowej AdTotal.
Po włączeniu do oferty kanału mobile – AdTotal sprzedaje kompleksowe rozwiązania reklamowe z zakresu mobilnego Internetu – sieć rozwija obszar digital signage. Jej partnerem została właśnie spółka Atvertin. System aTVertin to blisko 1500 ekranów LCD eksponowanych w hipermarketach TESCO kilkudziesięciu polskich miast. AdTotal oferuje też klientom reklamę na monitorach ulokowanych w sklepach sieci handlowej Piotr i Paweł, w 800 renomowanych salonach fryzjerskich, w placówkach Deutsche Banku, na dworcach lotniczych, PKP i PKS oraz – od października – w kilkuset restauracjach McDonald’s
Kampanie promocyjne realizowane w sieciach LCD to możliwość docierania do klienta w atrakcyjnych, niewyeksploatowanych reklamowo miejscach. Inny od „standardowego” jest również odbiór takiej reklamy. Przekaz nie jest postrzegany jako natrętny, ale jako wiarygodne źródło informacji o ofercie czy produkcie. Ma na to wpływ dobór lokalizacji nośników, zawężający grono odbiorców do starannie wyselekcjonowanej grupy potencjalnych klientów. Istotna jest także sytuacja, w jakiej reklamobiorca się znajduje. Na zapoznanie się z reklamą wykorzystuje czas oczekiwania na usługę (w banku, salonie fryzjerskim, na dworcu, w hipermarkecie, itp.). Jako, że blisko 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, niebagatelne znaczenie ma fakt ekspozycji ekranów LCD dokładnie w takich punktach. Poza tym treści prezentowane na monitorach to nie tylko reklama. To aktualności, informacje o kursach walut, prognozie pogody, newsy z dziedziny rozrywki. Bloki reklamowe stanową część prezentowanej na nośnikach pętli programowej.
Digital signage jest nową, niezwykle atrakcyjną formą dotarcia do odbiorcy. Buduje wizerunek nowoczesnej marki, silnie opierając się zjawisku tzw. szumów reklamowych. Niewątpliwą zaletą nośników LCD jest możliwość ich wykorzystania do interakcji z odbiorcą, np. za pośrednictwem telefonów komórkowych. Przykładem takich działań jest komunikowanie konkursów SMS-owych za pomocą paska RSS widocznego na dole ekranu telewizora, czy zaproszenie do wysyłki wiadomości tekstowej w zamian za otrzymanie mobilnej aplikacji użytkowej. – wyjaśnia Paulina Zyśk-Lisica z Zespołu Zakupu Powierzchni Reklamowej dla Sieci AdTotal.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.