Wielokanałowa sieć reklamowa Wirtualnej Polski, AdTotal, rozbudowuje ofertę LCD.
Obszar działalności naszej multimedialnej sieci obejmuje Internet, mobile advertising, TV, bankomaty oraz panele LCD. Posiadanie w ofercie wielu różnych mediów i, co za tym idzie, szerokiego portfolio partnerów, pozwala nam na tworzenie atrakcyjnych, crossmediowych strategii reklamowych dla klientów sieci. Reklamodawcy mogą docierać do potencjalnych klientów ze spójnym komunikatem promocyjnym, obejmującym np. Internet i rozwiązania mobilne. Staramy się pozyskiwać do współpracy coraz to nowych partnerów, gwarantując, że przekaz reklamodawcy trafi prosto do interesującej go grupy docelowej, będzie zintensyfikowany, poprzez wykorzystanie wielu różnych mediów i, co najważniejsze skuteczny. – mówi Szymon Szmigiel, Kierownik Zespołu Sprzedaży Sieci Reklamowej AdTotal.
Po włączeniu do oferty kanału mobile – AdTotal sprzedaje kompleksowe rozwiązania reklamowe z zakresu mobilnego Internetu – sieć rozwija obszar digital signage. Jej partnerem została właśnie spółka Atvertin. System aTVertin to blisko 1500 ekranów LCD eksponowanych w hipermarketach TESCO kilkudziesięciu polskich miast. AdTotal oferuje też klientom reklamę na monitorach ulokowanych w sklepach sieci handlowej Piotr i Paweł, w 800 renomowanych salonach fryzjerskich, w placówkach Deutsche Banku, na dworcach lotniczych, PKP i PKS oraz – od października – w kilkuset restauracjach McDonald’s
Kampanie promocyjne realizowane w sieciach LCD to możliwość docierania do klienta w atrakcyjnych, niewyeksploatowanych reklamowo miejscach. Inny od „standardowego” jest również odbiór takiej reklamy. Przekaz nie jest postrzegany jako natrętny, ale jako wiarygodne źródło informacji o ofercie czy produkcie. Ma na to wpływ dobór lokalizacji nośników, zawężający grono odbiorców do starannie wyselekcjonowanej grupy potencjalnych klientów. Istotna jest także sytuacja, w jakiej reklamobiorca się znajduje. Na zapoznanie się z reklamą wykorzystuje czas oczekiwania na usługę (w banku, salonie fryzjerskim, na dworcu, w hipermarkecie, itp.). Jako, że blisko 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, niebagatelne znaczenie ma fakt ekspozycji ekranów LCD dokładnie w takich punktach. Poza tym treści prezentowane na monitorach to nie tylko reklama. To aktualności, informacje o kursach walut, prognozie pogody, newsy z dziedziny rozrywki. Bloki reklamowe stanową część prezentowanej na nośnikach pętli programowej.
Digital signage jest nową, niezwykle atrakcyjną formą dotarcia do odbiorcy. Buduje wizerunek nowoczesnej marki, silnie opierając się zjawisku tzw. szumów reklamowych. Niewątpliwą zaletą nośników LCD jest możliwość ich wykorzystania do interakcji z odbiorcą, np. za pośrednictwem telefonów komórkowych. Przykładem takich działań jest komunikowanie konkursów SMS-owych za pomocą paska RSS widocznego na dole ekranu telewizora, czy zaproszenie do wysyłki wiadomości tekstowej w zamian za otrzymanie mobilnej aplikacji użytkowej. – wyjaśnia Paulina Zyśk-Lisica z Zespołu Zakupu Powierzchni Reklamowej dla Sieci AdTotal.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.