Agito.pl zwycięzcą plebiscytu Internautów 'Mistrz Handlu i Usług MasterCard 2007'

Opublikowano: 12 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Sklep internetowy Agito.pl został zwycięzcą plebiscytu internautów „Mistrz Handlu i Usług MasterCard® 2007”. Agito.pl zdobył 18% głosów i wyprzedził m. in. takie sieci sklepów jak Komputronik.pl (12% głosów), Castorama (4% głosów), Media Markt (4% głosów) czy Tesco (3% głosów).
Głosowanie odbywało się w czterech tygodniowych etapach. Od 23 kwietnia do 20 maja 2007 internauci wybierali najlepsze sieci handlowe oraz usługowe. a konsumenci przyznali Agito.pl pozycję lidera aż trzy razy, co zagwarantowało mu zdecydowane zwycięstwo w rankingu ogólnym (18% głosów).

– Chcielibyśmy serdecznie podziękować za to wyróżnienie wszystkim głosującym internautom. Jesteśmy dumni, że udało się nam zdobyć zaufanie tak wielu klientów i otrzymać ten prestiżowy tytuł, szczególnie, że rywalizowaliśmy z najważniejszymi markami na rynku. – powiedział Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito.pl

Mistrz Handlu i Usług MasterCard® to pierwsza edycja corocznego plebiscytu, w którym konsumenci głosują na najlepsze sieci handlowe oraz usługowe. Celem plebiscytu jest promowanie dobrych wzorów oraz praktyk handlowych. Wyniki z głosowań będą również podstawą do tworzenia konsumenckich rankingów najlepszych sieci handlowo-usługowych. Plebiscyt podzielony jest na dwie odrębne części, w pierwszej wyboru dokonują internauci druga opiera się na ogólnopolskich badaniach przeprowadzonych przez Pentor International. Internauci typują trzy z najlepsze ich zdaniem sieci handlowe i usługowe, a ci, którzy uzasadnią wybór, mogą liczyć na nagrody.

Pomysłodawcą konkursu jest MasterCard Europe, partnerami natomiast: Detal Dzisiaj, Detal Dzisiaj Network, Bazeta Bankowa, Newsweek, Onet.pl oraz Pentor Research International.

Sylwester KozakAgito.pl zwycięzcą plebiscytu Internautów 'Mistrz Handlu i Usług MasterCard 2007'

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.