Allegro i Gadu-Gadu ze wspólnym biurem reklamy

Od 1 stycznia 2012 obowiązuje wspólny cennik reklamy obejmujący serwisy z Grupy Allegro i GG Network.

Grupa Allegro i GG – spółki należą do globalnego koncernu Naspers – połączył siły tworząc wspólne biuro reklamy. Nowa oferta łączy zalety serwisów e-commerce Allegro, serwisów zasięgowych GG i serwisów biznesowych Grupy Bankier.pl.

– Dzięki wspólnym siłom stajemy się liderem wśród polskich serwisów i oferujemy to, co najważniejsze, czyli dotarcie do konkretnych konsumentów, którzy swoje decyzje podejmują w oparciu o informacje z sieci – mówi Jacek Makowski, Dyrektor Biura Reklamy Grupy Allegro i GG.

Allegro i Gadu-Gadu ze wspólnym biurem reklamy 1

Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG ma siedzibę w Warszawie, Dyrektorem połączonego biura został Jacek Makowski, Dyrektorem Operacyjnym pozostaje Krzysztof Łada.

Jak zapowiada Krzysztof Łada, już w styczniu reklamodawcom zostanie przedstawiona nowa oferta, między innymi tzw. targetowanie behawioralne.

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

Pytech Summit 2021
09.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry