Banki zachęcają kibiców sportowych do płacenia kartami kredytowymi. W zamian oferują bilety na mecze piłkarskie i gadżety. Ćwierćfinał, półfinał, a może finał? Bilet na odpowiedni mecz można zdobyć płacąc kartami kredytowymi organizacji MasterCard, która jest oficjalnym sponsorem UEFA CHAMPIONS LEAGUE.
Udział w promocji zależy od karty, którą się posiada i liczby przeprowadzonych transakcji, a zdobycie biletów od szczęścia, bo do rozlosowania jest ich zaledwie kilkanaście. Do zdobycia są również mistrzowskie gadżety: koszulki, czapeczki, konsole do gier, aparaty fotograficzne i piłki nożne.
Szanse na zdobycie biletów na mecz ćwierćfinałowy, który odbędzie się w 19 czerwca 2008 roku mają posiadacze kart Nordea MasterCard Aspiracje lub Nordea MasterCard Bomi. Teoretycznie, aby wziąć udział w konkursie Nordea Bank, wystarczy do 27 kwietnia 2008 roku przeprowadzić trzy transakcje bezgotówkowe. W praktyce trzeba ich wykonać jak najwięcej, ponieważ za każdą operację o wartości co najmniej 50 zł otrzyma się jeden punkt. Zwyciężą oczywiście ci, którzy przeprowadzą najwięcej transakcji i zgromadzą najwyższą liczbę punktów. Na nagrody przeznaczono cztery dwuosobowe zaproszenia na mecz, zestawy kibica składające się z bluzy, czapki i oficjalnej piłki nożnej Mistrzostw Europy UEFA EURO 2008.
Kartę Nordea MasterCard Aspiracje i Nordea MasterCard Bomi mogą otrzymać osoby, których miesięczne dochody wynoszą minimum 1 tys. zł (MasterCard Standard) lub 5 tys. zł (MasterCard Gold) i wypełnią wniosek dostępny w oddziałach Nordea lub na stronie internetowej banku. Szanse na udział w konkursie mają więc również osoby, które o kartę dopiero teraz wystąpią.
Specjalne karty MasterCard UEFA EURO 2008 wydał Raiffeisen Bank Polska i Bank BPH. Użytkownicy karty Raiffeisena, którzy przeprowadzą najwięcej transakcji do 30 kwietnia, mają szanse wygrać podwójny bilet na mecze ćwierćfinałowe i półfinałowe, które będą rozgrywane w Austrii i Szwajcarii. Raiffeisen przygotował też ponad 300 gadżetów związanych z EURO 2008. A na nowych klientów, którzy złożą wniosek o kartę MasterCard UEFA EURO 2008 przez Internet, czeka 200 oficjalnych toreb sportowych UEFA EURO 2008. Opłata za MasterCard UEFA EURO 2008 wynosi tylko 25 zł rocznie, a okres bezodsetkowy 54 dni. Znacznie dłuższy, bezpłatny kredyt można zaciągnąć kartą
BPH MasterCard UEFA EURO 2008, która również bierze udział w promocji. Okres bezodsetkowy kredytu wynosi bowiem 116 dni. Kartę mogą otrzymać klienci występujący o srebrne karty kredytowe. Wydanie pierwszej karty do nowego rachunku jest bezpłatne.
Płacąc kartą PKO MasterCard można natomiast wylosować jeden z pięciu podwójnych biletów na mecz finałowy UEFA CHAMPIONS LEAGUE , który odbędzie się 21 maja 2008 roku w Moskwie. Żeby zdobyć bilety, trzeba zapłacić za zakupy lub usługi kartą PKO MasterCard do 7 kwietnia 2008 roku i przesłać zgłoszenie z hasłem konkursowym zachęcającym do korzystania z karty. Zgłoszenia można nadsyłać wypełniając formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie www.pkobp.pl lub wysyłać SMS-a pod numer 71357, zawierającego: imię, nazwisko, datę dokonanej transakcji, kwotę transakcji, hasło składające się z maksymalnie 10 słów. Do konkursu można zgłosić tylko jedno hasło konkursowe i datę jednej transakcji. Można też wygrać tylko jedną nagrodę. Komu się nie poszczęści w losowaniu biletów, może jeszcze liczyć na jedną z 10 konsoli do gier lub jeden z 20 cyfrowych aparatów fotograficznych.
Promocją objęte są transakcje przeprowadzone kartami: MasterCard Electronic PKO BP, MasterCard Standard PKO BP, MasterCard Gold PKO BP, MasterCard Platinum PKO BP.
Maciej Bednarek, Comperia.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.