Cube Group, agencja specjalizująca się w marketingu SEM/SEO, została wybrana do przeprowadzenia działań reklamowych w Internecie dla operatora telefonii internetowej – Tlenofonu.
Przedmiotem podpisanej kilka dni temu umowy jest m. in. zaplanowanie, zarządzanie i kontrola efektywności działań promocyjnych Tlenofonu w wyszukiwarce Google oraz w programach afiliacyjnych m. in.: Afilo, Novem, a także Zanox.
Działania Cube Group stanowić będą podstawę rozpoczynającej się w najbliższych dniach w Internecie intensywnej kampanii reklamowej Tlenofonu promującej najnowsze korzyści wynikające z użytkowania telefonii internetowej (VoIP).
„ Wysoką skuteczność poprawnie przeprowadzonych działań SEM i SEO potwierdziliśmy wynikami przeszło tysiąca kampanii zrealizowanych dla naszych Klientów – mówi Andrzej Cudny, Dyrektor Zarządzający Cube Group. „ Kampania internetowa Tlenofonu to nasze kolejne wyzwanie. Z jednej strony opiekunowie Klienta zadbają o pozycjonowanie Tlenofonu w najpopularniejszej w Polsce wyszukiwarce – Google, z drugiej codziennie będą śledzić przebieg kampanii prowadzonej za pomocą programów partnerskich i dokonają wyborów odnośnie najbardziej efektywnych form i miejsc emisji reklam. Od tej chwili to również od nas zależy skala sukcesu kampanii Tlenofonu w Internecie”.
Z roku na rok wzrasta liczba osób zainteresowanych telefonią internetową. Według najnowszych statystyk z Tlenofonu korzysta obecnie kilkaset tysięcy osób.
„ Celem szeroko zakrojonej kampanii internetowej jest dotarcie z ofertą telefonii internetowej Tlenofon do potencjalnych użytkowników” – wyjaśnia Jacek Świderski członek zarządu o2.pl Sp. z o.o., operatora Tlenofonu.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.