Agencja Marketingu Doświadczeń EM Lab nabyła 10-procentowy pakiet udziałów w spółce Grupa Eskadra sp. z o.o.
4 sierpnia podpisana została finalna umowa nabycia 10-procentowego pakietu za kwotę 120 tys. 120 zł. Warunkiem jej podpisania, uwzględnionym we wcześniejszej umowie przyrzeczenia, było wejście EM Labu na rynek alternatywny NewConnect na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie SA. EM Lab zadebiutował na New Connect 24 lipca 2008 r.
Nabycie pakietu przez EM Lab nie wpływa na sytuację samej Eskadry. 10-procentowy pakiet udziałów w agencji Grupa Eskadra kupiony został przez EM Lab od Tomasza Michalika, właściciela agencji interaktywnej Insignia, który nie jest powiązany z władzami Eskadry ani operacyjnie zaangażowany w tę spółkę.
Eskadra jako marka istnieje od 1994 roku. W chwili obecnej w grupie komunikacyjnej Eskadra działają specjalistyczne agencje, zorientowane na konkretne usługi komunikacji marketingowej.
– Eskadra to marka bardzo dobrze znana na rynku. Pozyskanie udziałów w jednej ze spółek tworzących grupę komunikacyjną Eskadra jest ważne w strategii naszego rozwoju – mówi Tomasz Grzybowski, członek Rady Nadzorczej EM Lab.
W 2007 roku Grupa Eskadra sp. z o.o. uzyskała przychody na poziomie 13 mln 124 tys. zł. Zysk brutto Grupy wyniósł 552 tys. zł, a zysk netto – 371 tys. zł.
Jednym z celów emisji akcji i debiutu na Giełdzie było dla EM Labu uzyskanie środków umożliwiających zaangażowanie kapitałowe w inne firmy z branży. Nabycie udziałów w Eskadrze wpisuje się w tę strategię, stanowiąc początek drogi akwizycji. W perspektywie kilku najbliższych lat EM Lab chce uzyskać pozycję lidera i eksperta w dziedzinie marketingu doświadczeń na polskim rynku komunikacji marketingowej.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.