Notowana na rynku NewConnect spółka EM Lab, świadcząca usługi w obszarze marketingu doświadczeń, poinformowała że zawarła umowę dotyczącą sprzedaży 10 proc. udziałów w agencji ESKADRA. Udziały te zostały kupione za 120 tys. zł, ze środków pozyskanych z emisji akcji. Umowa sprzedaży opiewa na 400 tys. zł. Oznacza to, że EMLAB zrealizował w niespełna 5 miesiący zwrot na tej inwestycji w wysokości ponad 200 proc.
EM Lab w momencie zakupu udziałów w firmie Eskadra deklarował, że będzie chciał, o ile będzie to możliwe, zwiększać swoje zaangażowanie w tej firmie. Negocjacje prowadzone od sierpnia br. nie przyniosły jednak powodzenia i EM Lab zdecydował się sprzedaż posiadany pakiet udziałów. – „W momencie, gdy kupiliśmy ten pakiet udziałów, podkreślałem, że jest to bardzo dobra transakcja i niezależnie od prowadzonych dalszych działań, nasi inwestorzy mogą być pewni, że wartość tego pakietu rośnie – mówi Julian Kozankiewicz prezes EM Lab. –„Dziś możemy powiedzieć, że dotrzymaliśmy i tej obietnicy i uzyskaliśmy bardzo dobrą stopę zwrotu na inwestycji i dobrze wykorzystaliśmy pieniądze naszych akcjonariuszy.” – dodaje prezes EM Lab.
Spółka pomimo sytuacji na światowych rynkach nie zmieniła również prognozy wyników na 2008 r. W 2007 r. przychody spółki wzrosły o ponad 200 proc., do poziomu 15,8 mln zł. Pozwoliło to wypracować 1,5 mln zł zysku brutto (dynamika ponad 40 proc.). Prognoza na 2008 r. spółki EMlab zakłada 20,5 mln zł przychodów (29 proc wzrost) i 2,05 mln zł zysku brutto (34 proc.). –„Oczywiście obserwujemy spowolnienie w całej branży marketingowej” –mówi Julian Kozankiewicz. –„Czwarty kwartał, jest tradycyjnie najlepszy w większości firm marketingowych, jednak już teraz wiele firm odczuwa skutki kryzysu” – dodaje Kozankiewicz. – „Na tle wielu spółek, które odwołują prognozy, EMLAB wypada jednak bardzo dobrze, jeśli nawet wyniki okażą się słabsze od oczekiwanych, to tylko nieznacznie i nie będzie potrzebna zmiana prognoz zawartych w dokumencie informacyjnym” – podkreśla Prezes Kozankiewicz.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.