Notowana na rynku NewConnect spółka EM Lab, świadcząca usługi w obszarze marketingu doświadczeń, poinformowała że zawarła umowę dotyczącą sprzedaży 10 proc. udziałów w agencji ESKADRA. Udziały te zostały kupione za 120 tys. zł, ze środków pozyskanych z emisji akcji. Umowa sprzedaży opiewa na 400 tys. zł. Oznacza to, że EMLAB zrealizował w niespełna 5 miesiący zwrot na tej inwestycji w wysokości ponad 200 proc.
EM Lab w momencie zakupu udziałów w firmie Eskadra deklarował, że będzie chciał, o ile będzie to możliwe, zwiększać swoje zaangażowanie w tej firmie. Negocjacje prowadzone od sierpnia br. nie przyniosły jednak powodzenia i EM Lab zdecydował się sprzedaż posiadany pakiet udziałów. – „W momencie, gdy kupiliśmy ten pakiet udziałów, podkreślałem, że jest to bardzo dobra transakcja i niezależnie od prowadzonych dalszych działań, nasi inwestorzy mogą być pewni, że wartość tego pakietu rośnie – mówi Julian Kozankiewicz prezes EM Lab. –„Dziś możemy powiedzieć, że dotrzymaliśmy i tej obietnicy i uzyskaliśmy bardzo dobrą stopę zwrotu na inwestycji i dobrze wykorzystaliśmy pieniądze naszych akcjonariuszy.” – dodaje prezes EM Lab.
Spółka pomimo sytuacji na światowych rynkach nie zmieniła również prognozy wyników na 2008 r. W 2007 r. przychody spółki wzrosły o ponad 200 proc., do poziomu 15,8 mln zł. Pozwoliło to wypracować 1,5 mln zł zysku brutto (dynamika ponad 40 proc.). Prognoza na 2008 r. spółki EMlab zakłada 20,5 mln zł przychodów (29 proc wzrost) i 2,05 mln zł zysku brutto (34 proc.). –„Oczywiście obserwujemy spowolnienie w całej branży marketingowej” –mówi Julian Kozankiewicz. –„Czwarty kwartał, jest tradycyjnie najlepszy w większości firm marketingowych, jednak już teraz wiele firm odczuwa skutki kryzysu” – dodaje Kozankiewicz. – „Na tle wielu spółek, które odwołują prognozy, EMLAB wypada jednak bardzo dobrze, jeśli nawet wyniki okażą się słabsze od oczekiwanych, to tylko nieznacznie i nie będzie potrzebna zmiana prognoz zawartych w dokumencie informacyjnym” – podkreśla Prezes Kozankiewicz.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.