FreshMail wyciśnie wszystkie soki z email marketingu

Opublikowano: 24 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Na rynek wchodzi nowe narzędzie do zarządzania kampaniami email marketingowymi. FreshMail, to aplikacja on-line, która wspomaga pracę w zakresie promocji, komunikacji, budowania lojalności klientów. Doskonale nadaje się do wspierania programów lojalnościowych, czy utrzymywania stałych kontaktów z różnymi grupami odbiorców.
– Prace nad FreshMailem trwały ponad rok – mówi Krzysztof Adamus, dyrektor kreatywny projektu. – Przez ten czas przetestowaliśmy dziesiątki polskich i zagranicznych narzędzi. W chwili obecnej z pełną odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że FreshMail jest najnowocześniejszym systemem i został tak opracowany, że pod każdym względem wyprzedza konkurencję. Potwierdzają to nasi klienci.

Pomysłodawca FreshMaila nie boi się walki z obecnymi już na rynku graczami. – Mamy największą funkcjonalność i najbardziej intuicyjny interfejs. Do tego jesteśmy najtańszy w użytkowaniu. Nie boimy się konfrontacji ze starszymi produktami, jak Sare czy Jet.Mail, dlatego przy każdej okazji prezentujemy porównanie naszych cen z konkurencją.

Paweł Sala, główny menadżer FreshMaila, mówi o swoich planach i mocnych stronach produktu.  – Jesteśmy pewni zalet naszego systemu, dlatego jako jedyni w Polsce zdecydowaliśmy się na automatyczne udostępnienie go wszystkim zainteresowanym. Na stronie www.freshmail.pl każdy może założyć konto i w ciągu niecałej minuty rozpocząć korzystanie z pełnej funkcjonalności programu za darmo. Mamy zamiar prowadzić agresywną politykę marketingową i wyznaczyć nową jakość w dziedzinie e-mail marketingu. Dotychczasowy lider, SARE, mówi o sobie, że jest pierwszą firmą specjalizującą się w e-mail marketingu. To prawda. Produkt tej firmy powstał dobrych kilka lat temu, gdy nikt nie słyszał o przeglądarce Firefox. W międzyczasie technologie internetowe szybko się rozwijały a przeglądarka Firefox zdobyła na świecie 20% udział w rynku. System SARE do dnia dzisiejszego nie działa w przeglądarce innej niż Internet Explorer. Jesteśmy pewni, że rynek przyjmie z radością nasze rozwiązanie.

Nowy system do email marketingu wyróżnia też zupełny brak abonamentu miesięcznego, niezależność opłat od „wagi” wysyłki i rozbudowane opcje raportowania. FreshMail pozwala na bardzo kompleksową obsługę kampanii mailingowych – począwszy od wygenerowania kodu formularza zbierania danych adresowych, poprzez różne drogi edytowania listu, targetowanie, wysyłkę, i w końcu obserwację reakcji odbiorców. To oszczędza czas, nerwy i pieniądze użytkownika.

– Nasza oferta to więcej niż przydatne oprogramowanie – dodaje Paweł Sala – Oferujemy też pełną obsługę konsultingową. Mamy zespół doświadczonych fachowców, gotowych wesprzeć klienta na każdym etapie kampanii – od stworzenia strategii, przez znalezienie oryginalnych pomysłów, profesjonalną produkcję newsletterów oraz opracowanie kontentu, aż po wyciągnięcie wniosków z raportów. To bardzo ważne, bo pozwala pełniej wykorzystać możliwości techniczne systemu.

Aplikacja daje duże możliwości w bardzo konkurencyjnych cenach i bez abonamentowych zobowiązań. Ludzie dodają do tego ekspercką wiedzę i kreatywność.

http://www.freshmail.pl

Sylwester KozakFreshMail wyciśnie wszystkie soki z email marketingu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.