Jak podaje TechCrunch negocjacje w sprawie przejęcia przez Google Digga są na finiszu. Z nieoficjalnych informacji wynika, że wyszukiwarkowy gigant zapłaci za witrynę social newsową 200 milionów dolarów.
Po raz pierwszy doniesienia o negocjacjach pojawiły się w marcu. Dyrektor generalny Digga Jay Adelson zaprzeczył wtedy tym informacjom. Przedstawiciele Google także schładzali nastroje. Rozmowy jednak trwały.
Źródła serwisu TechCrunch podały, że przez ostatnie sześć tygodni miał miejsce maraton negocjacyjny. Podpisano list intencyjny w sprawie przejęcia. Kwotę transakcji ustalano na około 200 milionów dolarów. Zdaniem informatorów amerykańskiego serwisu ostateczna umowa zostanie podpisana za kilka tygodni.
Problemem Digga jest trzyletnia umowa reklamowa z Microsoftem, która stanowi główne źródło dochodów witryny. W razie gdyby Google przejęło serwis układ z producentem Windowsów wygaśnie. Firma z Mountain View najwyraźniej się jednak tym nie przejmuje.
Digg to obecnie najpopularniejsza witryna social newsowa na świecie. Poważnym konkurentem jest serwis Propeller, który ostatnio zyskał nowy layout. Blogerzy skrytykowali zmiany uznając, że zmniejszyły one użyteczność i przejrzystość strony.
W Diggu widać na pierwszy rzut oka 16 linków, w Reddicie 13. Propeller prezentuje raptem 1,5 wpisu – stwierdził jeden z redaktorów Mashable.
Źródło: TechCrunch/Mashable
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.