HYPERmedia w największej globalnej sieci interaktywnej ISOBAR

Opublikowano: 3 czerwca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Agencja interaktywna HYPERmedia przystąpiła do największej globalnej sieci interaktywnej Isobar, należącej do Aegis Media, której częścią są domy mediowe Carat i Vizeum, oraz Posterscope i firma badawcza Synovate. Negocjacje na temat inwestycji Aegis w HYPERmedia trwały od jesieni 2004 roku.

'Negocjacje zakończyły się sukcesem, gdyż wizja Isobar, co do ewolucji i przyszłości rynku interaktywnego w pełni pokrywa się z naszym widzeniem rozwoju branży. Jestem pod wrażeniem komplementarnego doboru spółek według klucza geograficznego, obszarów kompetencji oraz wiodących pozycji zajmowanych przez te spółki na rynkach lokalnych. To urealniona koncepcja globalnej sieci interaktywnej full serwis, gotowej do obsługi klientów, bez względu na miejsce, czy rodzaj usługi' – mówi Sławomir Stępniewski, Prezes HYPERmedia, a od momentu przejęcia również CEO Isobar w Polsce.

'Jednak najważniejszy dla mnie i zespołu HYPERmedia był kontakt z ludźmi z Isobar. Są wspaniali, charyzmatyczni i łączy nas ta sama pasja i wiara w dominującą pozycję komunikacji cyfrowej w najbliższych latach. Połączenie się z globalną ekstraklasą pozwoli spółce HYPERmedia przejść na zupełnie inny poziom realizowania biznesu. Ilość wiedzy oraz jej jakość pozwolą nam na jeszcze lepszą obsługę naszych Klientów oraz dostarczanie tego, co w ostatnim czasie jest najważniejsze – kompletnej strategii komunikacji. Ponadto będziemy realizować strategię dynamicznego rozwoju i konkurowania na rynkach międzynarodowych, a wspólna praca z najlepszymi specjalistami w dziedzinie komunikacji cyfrowej będzie nieocenionym doświadczeniem i przełoży się na istotne benefity dla naszych klientów w Polsce.'- podsumowuje Sławomir Stępniewski.

Nigel Morris, Prezes Isobar uważa akwizycję HYPERmedia za istotny etap w rozwoju globalnej sieci: 'HYPERmedia to niekwestionowany lider w regionie Europy środkowo-wschodniej, w regionie który staje się coraz ważniejszy dla międzynarodowych klientów. Nasze połaczenie to niewątpliwie ważny ruch na drodze do oferowania klientom na całym świecie najlepszych rozwiązań '

'Sławomir zbudował utalentowany zespół, silny kreatywnie, technologicznie i otwarty na nowe rozwiązania. Kwestie informatyczne plasują się wysoko w śród priorytetów każdego marketingowca, toteż Isobar skupił się na zapewnianiu swoim klientom prawdziwie konkurencyjnej przewagi. HYPERmedia będzie miało znaczący wkład w tę przewagę.' – dodaje Nigel Morris.

http://www.hypermedia.pl

http://www.isobar.net

Sylwester KozakHYPERmedia w największej globalnej sieci interaktywnej ISOBAR

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.