Agencja interaktywna HYPERmedia przystąpiła do największej globalnej sieci interaktywnej Isobar, należącej do Aegis Media, której częścią są domy mediowe Carat i Vizeum, oraz Posterscope i firma badawcza Synovate. Negocjacje na temat inwestycji Aegis w HYPERmedia trwały od jesieni 2004 roku.
'Negocjacje zakończyły się sukcesem, gdyż wizja Isobar, co do ewolucji i przyszłości rynku interaktywnego w pełni pokrywa się z naszym widzeniem rozwoju branży. Jestem pod wrażeniem komplementarnego doboru spółek według klucza geograficznego, obszarów kompetencji oraz wiodących pozycji zajmowanych przez te spółki na rynkach lokalnych. To urealniona koncepcja globalnej sieci interaktywnej full serwis, gotowej do obsługi klientów, bez względu na miejsce, czy rodzaj usługi’ – mówi Sławomir Stępniewski, Prezes HYPERmedia, a od momentu przejęcia również CEO Isobar w Polsce.
'Jednak najważniejszy dla mnie i zespołu HYPERmedia był kontakt z ludźmi z Isobar. Są wspaniali, charyzmatyczni i łączy nas ta sama pasja i wiara w dominującą pozycję komunikacji cyfrowej w najbliższych latach. Połączenie się z globalną ekstraklasą pozwoli spółce HYPERmedia przejść na zupełnie inny poziom realizowania biznesu. Ilość wiedzy oraz jej jakość pozwolą nam na jeszcze lepszą obsługę naszych Klientów oraz dostarczanie tego, co w ostatnim czasie jest najważniejsze – kompletnej strategii komunikacji. Ponadto będziemy realizować strategię dynamicznego rozwoju i konkurowania na rynkach międzynarodowych, a wspólna praca z najlepszymi specjalistami w dziedzinie komunikacji cyfrowej będzie nieocenionym doświadczeniem i przełoży się na istotne benefity dla naszych klientów w Polsce.’- podsumowuje Sławomir Stępniewski.
Nigel Morris, Prezes Isobar uważa akwizycję HYPERmedia za istotny etap w rozwoju globalnej sieci: 'HYPERmedia to niekwestionowany lider w regionie Europy środkowo-wschodniej, w regionie który staje się coraz ważniejszy dla międzynarodowych klientów. Nasze połaczenie to niewątpliwie ważny ruch na drodze do oferowania klientom na całym świecie najlepszych rozwiązań ’
'Sławomir zbudował utalentowany zespół, silny kreatywnie, technologicznie i otwarty na nowe rozwiązania. Kwestie informatyczne plasują się wysoko w śród priorytetów każdego marketingowca, toteż Isobar skupił się na zapewnianiu swoim klientom prawdziwie konkurencyjnej przewagi. HYPERmedia będzie miało znaczący wkład w tę przewagę.’ – dodaje Nigel Morris.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.