Serwis społecznościowy epuls.pl namawia swoich użytkowników do zaprzestania używania przeglądarki IE6. Akcja polega na informowaniu i premiowaniu osób, które porzucą starą przeglądarkę. Niewykluczone jest jednak zaprzestanie wspierania IE6 w kolejnych wersjach serwisu.
Epuls.pl przyłącza się do ogólnoświatowego ruchu wśród wydawców i serwisów internetowych (między innymi YouTube, Digg czy Twitter) bojkotowania przeglądarki Internet Explorer w wersji 6.x. Dlaczego? IE 6 jest starą przeglądarką Microsoftu (obecnie jest już dostępna wersja ósma), która nie spełnia większości dzisiejszych standardów, jest niebezpieczna i wymaga dodatkowych starań ze strony programistów w dostosowywaniu do niej stron i serwisów internetowych. Niestety nadal duża grupa internautów używa właśnie tego oprogramowania – według rankingu firmy badawczej Gemius jest to ponad 14% (źródło: GemiusRanking, www.ranking.pl).
Akcja rozpoczęta przez epuls.pl polega na premiowaniu tych osób, które porzucą IE 6 na rzecz innych przeglądarek. Każdy, kto przyłączy się do akcji i będzie logował się na epuls.pl przy użyciu innej niż IE 6 przeglądarki, otrzyma premię w postaci dodatkowych punktów pulsowych, tj. punktów, przyznawanych za aktywność w serwisie.
Rozpoczynając naszą akcje włączamy się w coraz szerszy trend rozpoczęty przez największe serwisy światowe, takie jak choćby YouTube. Póki co nie chcemy iść tak daleko jak inni i nie zablokujemy użytkownikom IE 6 dostępu do naszego serwisu. Na razie tylko informujemy i łagodnie namawiamy, choćby przez premiowanie punktami. Nie wykluczamy jednak, że w przyszłości również zdecydujemy się na zaprzestanie wspierania wersji szóstej. – mówi Marcin Szczurek, IT Manager Pixelate Ventures.
Akcja na epuls.pl rozpoczęła się w czwartek rano. W ciągu kilku godzin przystąpiło do niej kilkuset użytkowników serwisu, a do dziś łączna liczba wynosi ponad 4400.
http://epuls.pl/6/promo/ie6out
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.