Z początkiem czerwca 2010 r. stanowisko Prezesa Zarządu spółki CR Media Consulting (Grupa Kapitałowa Internet Group SA) objął Michał Dzienisz.
Zmiana personalna w Zarządzie CRMC wynika z kolejnego etapu restrukturyzacji operacyjno – finansowej spółki. Przyjmujący obowiązki Prezesa Zarządu Michał Dzienisz będzie odpowiadał za strategię firmy oraz kontynuowanie bieżącej działalności operacyjnej CR Media Consulting. Cel, jaki wyznacza sobie nowy Zarząd CRMC to odbudowa pozycji spółki na rynku mediów. Koncentracja na najbardziej rentownych obszarach działalności oraz podkreślenie i wykorzystanie unikalnych na polskim rynku kompetencji eksperckich spółki to zadania najpilniejsze.
Michał Dzienisz od połowy lat 90-tych związanym jest z polskim rynkiem mediów. Karierę zawodową rozpoczynał w działach mediów agencji Leo Burnett i Ogilvy & Mather. Funkcje kierownicze pełnił m.in. w spółkach: AMS SA, Wirtualna Polska S.A., grono.net, IDG Poland S.A, InnovaWeb.
CR Media Consulting należy do Grupy Kapitałowej Internet Group SA. 19 lutego 2010 r. spółka złożyła do Sądu wniosek o upadłość układową. Działanie to było jednym z elementów realizacji planu uzdrowienia finansów Grupy Kapitałowej, który zakłada obniżenie długu wobec głównego banku finansującego o 70 mln do połowy 2011 r. W swoim postanowieniu z dnia 17 marca 2010 r. Sąd przewidział perspektywę zawarcia układu z wierzycielami. W chwili obecnej CRMC prowadzi rozmowy zmierzające do realizacji zakładanego układu z wierzycielami oraz odbudowy prawidłowych relacji z kontrahentami spółki.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.