Z początkiem czerwca 2010 r. stanowisko Prezesa Zarządu spółki CR Media Consulting (Grupa Kapitałowa Internet Group SA) objął Michał Dzienisz.
Zmiana personalna w Zarządzie CRMC wynika z kolejnego etapu restrukturyzacji operacyjno – finansowej spółki. Przyjmujący obowiązki Prezesa Zarządu Michał Dzienisz będzie odpowiadał za strategię firmy oraz kontynuowanie bieżącej działalności operacyjnej CR Media Consulting. Cel, jaki wyznacza sobie nowy Zarząd CRMC to odbudowa pozycji spółki na rynku mediów. Koncentracja na najbardziej rentownych obszarach działalności oraz podkreślenie i wykorzystanie unikalnych na polskim rynku kompetencji eksperckich spółki to zadania najpilniejsze.
Michał Dzienisz od połowy lat 90-tych związanym jest z polskim rynkiem mediów. Karierę zawodową rozpoczynał w działach mediów agencji Leo Burnett i Ogilvy & Mather. Funkcje kierownicze pełnił m.in. w spółkach: AMS SA, Wirtualna Polska S.A., grono.net, IDG Poland S.A, InnovaWeb.
CR Media Consulting należy do Grupy Kapitałowej Internet Group SA. 19 lutego 2010 r. spółka złożyła do Sądu wniosek o upadłość układową. Działanie to było jednym z elementów realizacji planu uzdrowienia finansów Grupy Kapitałowej, który zakłada obniżenie długu wobec głównego banku finansującego o 70 mln do połowy 2011 r. W swoim postanowieniu z dnia 17 marca 2010 r. Sąd przewidział perspektywę zawarcia układu z wierzycielami. W chwili obecnej CRMC prowadzi rozmowy zmierzające do realizacji zakładanego układu z wierzycielami oraz odbudowy prawidłowych relacji z kontrahentami spółki.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.