Microsoft setnym członkiem IAB Polska

Opublikowano: 25 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska pozyskał w swoje szeregi kolejnego członka. Setną firmą, która przystąpiła do IAB jest Microsoft.

Microsoft wesprze działania IAB Polska zarówno opiniami nt. rozwijającego się rynku internetowego w Polsce, jak i swoim wkładem w prace grup roboczych pracujących nad standardami w branży i edukacją udziałowców w rynku.

– Microsoft jest aktywnym członkiem IAB w wielu krajach. Traktujemy IAB jako ważne miejsce kształtowania przyszłości internetu jako medium. Rynek online jest jednym z priorytetów dla polskiego oddziału Microsoftu i w związku z tym zdecydowaliśmy się aktywnie włączyć w działania IAB Polska – mówi Michał Kostrzewa, odpowiedzialny za usługi online w Polsce.

– Cieszymy się, że również Microsoft wesprze nasze działania. Jako setny członek naszego związku firma będzie brała udział we wszystkich inicjatywach organizowanych przez IAB Polska. Liczymy również, że przedstawiciele Microsoftu aktywnie zaangażują się w prace samoregulacyjne i będą opiniować nasze działania – mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.

Robert ZarychtaMicrosoft setnym członkiem IAB Polska

Podziel się!

O autorze

robert