Wśród witryn i serwisów internetowych o tematyce ekonomicznej serwisy czołowych polskich portali cieszą się największym zainteresowaniem internautów, choć uznanie zdobywają też internetowe serwisy specjalistyczne, które prezentują aktualne informacje na temat biznesu, finansów i prawa.
Zestawienie dziesięciu najpopularniejszych witryn i serwisów internetowych poświęconych tematyce ekonomicznej (biznes, finanse i prawo) opracowane zostało na podstawie wyników standardu badań oglądalności witryn i aplikacji internetowych – badania Megapanel PBI/Gemius za maj 2005 r. Wskazuje ono wyraźnie, że największy miesięczny zasięg wśród polskich internautów mają serwisy ekonomiczne dwóch portali Onet i WP.
Zasięg Użytkownicy
Onet.pl 16,96 % 1 643 034
Wirtualna Polska 12,04 % 1 116 514
Money.pl 7,27 % 704 631
INTERIA.PL 6,38 % 617 918
Bankier.pl 5,51 % 534 126
Gazeta.pl 5,27 % 510 824
eGospodarka.pl 2,68 % 259 839
Warto przy tym wspomnieć, że w przeciwieństwie do serwisów ekonomicznych portali horyzontalnych (Onet.pl, Wirtualna Polska, INTERIA.PL, Gazeta.pl), witryny o profilu ekonomicznym – takie jak np. Money.pl czy Bankier.pl – zaliczają do swojej oglądalności także te serwisy, które nie zawierają treści ekonomicznych np. serwisy ogłoszeniowe (motoryzacja i nieruchomości), rozrywkowe, sportowe i inne.
Jak wygląda popularność poszczególnych serwisów ekonomicznych wśród osób powszechnie uważanych za najbardziej zainteresowane tą tematyką? Analiza oglądalności wspomnianych serwisów tematycznych w tej grupie celowej wskazuje, że kierownicy zakładów, prezesi, dyrektorzy wyższego szczebla oraz właściciele przedsiębiorstw najliczniej odwiedzają serwisy ekonomiczne portali Onet.pl (ponad 86 tys. osób) i Wirtualna Polska (ponad 50 tys.), potem kolejno witrynę Money.pl (ponad 35 tys.), serwisy ekonomiczne portalu INTERIA.PL (ponad 28 tys.), witryny Bankier.pl (ponad 27 tys.) oraz serwisy portalu Gazeta.pl (ponad 22 tys.).
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.