Serwis AdAge dotarł do dokumentów, które przedstawiają wydatki korporacji na reklamę w platformie Google AdWords. Najwięcej na promocję przeznaczył koncern AT&T – w czerwcu nieco ponad 8 mln dolarów.
Z dokumentów wynika, że w pierwszych sześciu miesiącach roku wydano w AdWords 574 mln dolarów. 1356 reklamodawców przeznaczyło na ten cel od 10 tys. do 100 tys. dolarów.
W czerwcu najwięcej pieniędzy zostawił w Google koncern telekomunikacyjny AT&T. Duża część z ponad 8 mln dolarów została z pewnością wydana na promocję nowego telefonu firmy Apple, na sprzedaż którego firma ma w USA wyłączność.
Wśród innych dużych reklamodawców wymienić można takie firmy jak Expedia (prawie 6 mln dolarów), Amazon (5,85 mln dolarów) czy eBay (4,25 mln dolarów). Na szczególną uwagę zasługuje przypadek firmy BP, która wcześniej wydawała ok. 57 tys. dolarów – a w ostatnich miesiącach przeznacza na AdWords nawet 3,6 mln dolarów. Koncern wykorzystuje tego typu przekaz do poprawiania wizerunku, nadszarpniętego wydarzeniami w Zatoce Meksykańskiej.
Warto dodać, że 10 największych reklamodawców odpowiedzialnych jest za jedynie pięć proc. zysku Google z platformy AdWords.
Źródło: AdAge
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!