Serwis AdAge dotarł do dokumentów, które przedstawiają wydatki korporacji na reklamę w platformie Google AdWords. Najwięcej na promocję przeznaczył koncern AT&T – w czerwcu nieco ponad 8 mln dolarów.
Z dokumentów wynika, że w pierwszych sześciu miesiącach roku wydano w AdWords 574 mln dolarów. 1356 reklamodawców przeznaczyło na ten cel od 10 tys. do 100 tys. dolarów.
W czerwcu najwięcej pieniędzy zostawił w Google koncern telekomunikacyjny AT&T. Duża część z ponad 8 mln dolarów została z pewnością wydana na promocję nowego telefonu firmy Apple, na sprzedaż którego firma ma w USA wyłączność.
Wśród innych dużych reklamodawców wymienić można takie firmy jak Expedia (prawie 6 mln dolarów), Amazon (5,85 mln dolarów) czy eBay (4,25 mln dolarów). Na szczególną uwagę zasługuje przypadek firmy BP, która wcześniej wydawała ok. 57 tys. dolarów – a w ostatnich miesiącach przeznacza na AdWords nawet 3,6 mln dolarów. Koncern wykorzystuje tego typu przekaz do poprawiania wizerunku, nadszarpniętego wydarzeniami w Zatoce Meksykańskiej.
Warto dodać, że 10 największych reklamodawców odpowiedzialnych jest za jedynie pięć proc. zysku Google z platformy AdWords.
Źródło: AdAge
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.