Najwięksi reklamodawcy w Google AdWords

Serwis AdAge dotarł do dokumentów, które przedstawiają wydatki korporacji na reklamę w platformie Google AdWords. Najwięcej na promocję przeznaczył koncern AT&T – w czerwcu nieco ponad 8 mln dolarów.

Z dokumentów wynika, że w pierwszych sześciu miesiącach roku wydano w AdWords 574 mln dolarów. 1356 reklamodawców przeznaczyło na ten cel od 10 tys. do 100 tys. dolarów.

W czerwcu najwięcej pieniędzy zostawił w Google koncern telekomunikacyjny AT&T. Duża część z ponad 8 mln dolarów została z pewnością wydana na promocję nowego telefonu firmy Apple, na sprzedaż którego firma ma w USA wyłączność.

Wśród innych dużych reklamodawców wymienić można takie firmy jak Expedia (prawie 6 mln dolarów), Amazon (5,85 mln dolarów) czy eBay (4,25 mln dolarów). Na szczególną uwagę zasługuje przypadek firmy BP, która wcześniej wydawała ok. 57 tys. dolarów – a w ostatnich miesiącach przeznacza na AdWords nawet 3,6 mln dolarów. Koncern wykorzystuje tego typu przekaz do poprawiania wizerunku, nadszarpniętego wydarzeniami w Zatoce Meksykańskiej.

Najwięksi reklamodawcy w Google AdWords 1

Warto dodać, że 10 największych reklamodawców odpowiedzialnych jest za jedynie pięć proc. zysku Google z platformy AdWords.

Źródło: AdAge

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top