Magazyn nowej gospodarki Internet Standard przedstawił nominacje do nagrody dla Firmy II Boomu Internetowego. Wśród nominowanych znalazły się następujące podmioty: serwis aukcyjny Allegro.pl, spółka Gadu Gadu, sklep internetowy Merlin.pl, portal o2.pl, portal Onet.pl, serwis turystyczny Travelplanet.pl.
Rynek internetowy jest coraz bardziej konkurencyjny. Specyfika branży wymaga dużej kreatywności w tworzeniu nowych rozwiązań i co więcej, niezwykłej szybkości w ich wdrażaniu. Przy coraz większym zainteresowaniu zachodnich korporacji internetowych naszym rynkiem polskie firmy wzmacniają konkurencyjność. W tym kontekście za szczególne dokonania, Internet Standard chciałby wyróżnić:
Serwis aukcyjny Allegro.pl – za skuteczną konkurencję z zachodnimi graczem eBay.pl i usprawnienie działania serwisu,
Spółkę Gadu Gadu – za utrzymywanie niegasnącej popularności komunikatora internetowego oraz budowanie wokół niego społeczności,
Sklep internetowy Merlin.pl – przede wszystkim za zyskowność, rozszerzanie działalności i wychodzenie z modelem biznesowym poza internet,
Portal o2.pl – za wprowadzanie nowych usług takich ich telewizja internetowa oraz za nieprzerwaną walkę z narodowym operatorem o stawki połączeń do sieci dla podmiotów internetowych.
Portal internetowy Onet.pl – za imponujące wyniki finansowe oraz plany rozwoju nie tylko komercyjnych projektów, ale również i tych o badawczym charakterze (centrum badawczo-rozwojowe),
Serwis turystyczny Travelplanet.pl – za udane upublicznienie spółki i konsekwentne otwieranie placówek z usługami turystycznymi na terenie kraju.
„Nominowanie kandydatów było szalenie trudne” – wskazała Anna Meller, redaktor prowadzący Internet Standard. – „W czasach drugiego boomu internetowego większość podmiotów wykazuje się imponującą dynamiką i operatywnością. Nasza Redakcja jest pod wrażeniem osiągnięć polskich spółek.”
„Od kilku lat nie mieliśmy na polskim rynku tak silnej, konkurencyjnej walki. Napływ kapitału, standardowe badania rynku, wzrost gospodarczy, zagraniczna konkurencja przyczyniły się do większej aktywności uczestników e-rynku. Dlatego też Redakcja Internet Standard miała nie lada kłopot z wyborem liderów” – uważa Michał Kreczmar, wydawca serwisów online w International Data Group Poland S.A. – „Jednym z głównych wskaźników branych pod uwagę przez naszą redakcję był stopień wykorzystania potencjału nowej gospodarki przez nominowane firmy zarówno w świecie wirtualnym jak i rzeczywistym. Firmy te internet mają już w standardzie a standard jest jeden Internet Standard.”
Zwycięzcę nagrody Internet Standard Firma II Boomu Internetowego poznamy za tydzień. Wręczenie narody nastąpi w redakcji magazynu Internet Standard.
www.idg.pl
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.