Grupa Pracuj, właściciel portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl, rozpoczęła kampanię wizerunkową „Dopisz się”, której celem jest zaprezentowanie firmy jako atrakcyjnego pracodawcy. W kwietniu tego roku Grupa Pracuj została wyróżniona tytułem „Najlepszy Pracodawca 2008”, który przyznawany jest firmom najlepiej ocenianym przez swoich pracowników.
Po raz pierwszy działania wizerunkowe Grupy Pracuj skupione są na pokazaniu jej jako satysfakcjonującego miejsca pracy. Komunikacja została oparta na oryginalnych skojarzeniach pracowników firmy, odnoszących się do określenia „najlepszy pracodawca”, np. „awansodawca”, „satysfakcjodawca” czy „wyzwaniodawca”. Pod odręcznie napisanymi skojarzeniami widnieje hasło: „Dopisz się. Grupa Pracuj – Najlepszy Pracodawca 2008 czeka na Twoje CV.”
Celem kampanii jest nie tylko rekrutacja kandydatów do pracy w Grupie Pracuj, ale także podziękowanie za przyznany tytuł wszystkim obecnym pracownikom. – Stąd pomysł na zaangażowanie naszych pracowników w stworzenie kreacji reklamy – komentuje Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj.
Kampanię przygotowała Agencja Reklamowa S4. Działania w Internecie wesprze reklama prasowa w dzienniku „Rzeczpospolita” oraz tygodnikach „Newsweek” i „Polityka”.
– Wyniki badania pokazały, że nasze starania związane z budowaniem firmy, która jest satysfakcjonującym miejscem pracy i rozwoju zawodowego, zostały docenione przez naszych pracowników. Przyznany nam tytuł to dla nas bardzo cenne wyróżnienie i potwierdzenie, że jako firma świadcząca usługi z zakresu rekrutacji, możemy dzielić się z naszymi klientami wiedzą i doświadczeniem najlepszego pracodawcy – komentuje wyniki badania Przemysław Gacek, prezes Grupy Pracuj, do której należy Pracuj.pl.
Tytuł „Najlepszy Pracodawca” jest przyznawany przez firmę Hewitt Associates w oparciu o coroczne badanie prowadzone wśród pracowników i kadry zarządzającej. W tegorocznej edycji badania wzięło udział ponad 100 firm, a w gronie wyróżnionych tytułem „Najlepszy Pracodawca 2008” znalazło się 12 firm. Grupa Pracuj zajęła ósme miejsce w zestawieniu.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.