Paczkomaty 24/7 usługa pocztowa uruchomiona przez firmę InPost – są już dostępne dla klientów sklepu internetowego Intymna.pl.
Dzięki nim użytkownicy serwisu, którzy zalogują się na stronie www.projekt01.pl i przyłączą się do społeczności testującej usługę, będą mogli zamawiać wybrane towary wybierając opcję „Wyślij do paczkomatu”. Skorzystanie z najnowszej propozycji InPost gwarantuje odbiór przesyłek zamówionych on-line w dogodnej lokalizacji przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu bez oczekiwania w kolejkach.
Usługa Paczkomaty 24/7 została uruchomiona przez InPost w czerwcu 2009 roku. Partnerami innowacyjnego rozwiązania już w pierwszej fazie projektu zostali kluczowi przedstawiciele sektora e-handlu: Intymna.pl, Komputronik.pl oraz Merlin.pl.
„Paczkomaty 24/7 są w naszej opinii znakomitym ułatwieniem dla klientów e-sklepów. Jako pierwsi mogą się o tym przekonać konsumenci serwisu Intymna.pl. Wierzymy, że zamawiający zakupy do paczkomatu szybko dostrzegą udogodnienia nowej usługi i staną się jej stałymi użytkownikami. Mamy też nadzieję, że dzięki współpracy nasz partner pozyska nowych klientów, a my kolejnych ambasadorów marki” – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.
Intymna.pl jest pierwszym z trzech partnerów biznesowych, którzy biorą udział w Projekcie 01, umożliwiając tym samym korzystanie z usługi Paczkomaty 24/7 swoim klientom.
„Paczkomaty 24/7 to prawdziwa rewolucja na polskim rynku e-commerce. Usługa gwarantuje klientom naszego sklepu możliwość odbioru zakupów dokonanych w sieci w ciągu 2 dni roboczych od daty nadania, bez oczekiwania w kolejce i zbędnych formalności. Jesteśmy przekonani, że użytkownicy Intymna.pl szybko dostrzegą zalety nowego rozwiązania i przyłączą się do Projektu 01” – mówi Dagmara Malczewska-Grzelak, członek zarządu Intymna.pl.
W ramach działań promocyjnych Paczkomatów 24/7 InPost prowadził od 20 lipca 2009 roku kampanię internetową na portalach Interia.pl i Wp.pl oraz pozostałych serwisach dedykowanych rynkowi e-commerce. Na stronach głównych portali, a także na podstronach poświęconych zakupom w Internecie wyświetlane były różne typy bannerów (double-billboard, navibox, to player). Kampanię skierowano do użytkowników sieci, a jej celem była rekrutacja 10 tys. osób do programu Projekt 01. Za dobór oraz zakup mediów odpowiadał The Media Insight, a linie kreacyjne zostały stworzone przez agencję FireFly Creation.
www.projekt01.pl
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.