Wraz z rozpoczęciem nowego roku jedna z największych platform dostarczających rozwiązania dla e-commerce łączy siły z liderem płatności odroczonych w Polsce. Dzięki tej współpracy, klienci ponad 6 tys. sklepów internetowych będą mogli korzystać z takich płatności już od przyszłego tygodnia.
Polski fintech PayPo, z którego usług korzysta już ponad 1 tys. sklepów internetowych i prawie 400 tys. użytkowników, wchodzi we współpracę z IdoSell, platformą, która od 20 lat dostarcza rozwiązania dla e-commerce i dzisiaj odpowiada za 12 mld zł rocznego obrotu w 6 tys. profesjonalnych sklepach internetowych.
PayPo zostało zintegrowane z usługą płatności IdoPay wbudowaną w IdoSell, dzięki temu właściciele sklepów IdoSell, mogą ją włączyć jednym kliknięciem. A wszystkie nowe sklepy, będą miały (po spełnieniu formalności weryfikacyjnych) od razu włączone PayPo, bez potrzeby wykonywania dodatkowych operacji.
Ideą IdoSell jest maksymalizacja sprzedaży sklepów, które obsługujemy, a jak wynika z badań, taki system płatności może podnieść średnią wartość koszyka nawet o 20-40 proc. Szczególnie w branży odzieżowej i dom oraz ogród, które są dla nas priorytetowymi. Konsumenci mogą dzięki temu faktycznie zapłacić za zamówienie w ciągu 30 dni, upewniając się najpierw czy towaru nie chcą zwrócić – mówi Paweł Fornalski CEO IdoSell.
Odroczone płatności PayPo to forma płatności, która jest przeznaczona dla sklepów internetowych. Polega ona na odroczeniu zapłaty za zakupy przez klienta o 30 dni, bez dodatkowych kosztów. Klient może spłacić w tym czasie swoje zobowiązanie, albo rozłożyć je na cztery raty.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.